Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اصرار زیدان به حفظ ستاره نروژی

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان به مارتین اودگارد اعتماد کامل دارد و از مدیران باشگاه خواسته تا او را از آرسنال برگردانند زیرا او در آینده جانشین لوکا مودریچ خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال شدیداً به دنبال دائمی کردن قراداد قرضی مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید است، اما زیدان نمی‌‌خواهد به راحتی ستاره آینده‌دار تیمش را از دست دهد و به فکر باز گرداندن او است.

مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
اودگارد بالاتر از هالند؛ ستاره رئال کاپیتان تیم ملی نروژ شد

این سرمربی فرانسوی اعتماد کامل به توانایی‌های هافبک جوان خودش دارد و می‌خواهد با کسب تجربه بیشتر و در بازگشت از آرسنال، این بازیکن جای خالی مودریچ را در دراز مدت پُر کند.

زیدان به خوبی آگاه است که مودریچ بیشتر از یک فصل دیگر قادر به بازی در سطح بالا نخواهد بود و باید به دنبال جایگزین مناسب برای او باشد.

اودگارد که قبل از این در سوسیداد توانایی‌های خودش را به رئال مادرید ثابت کرده بود، این روزها در آرسنال نیز خوش می‌درخشد و همین موضوع سبب شده تا زیدان از مدیران باشگاه بخواهد که زمینه بازگشت او را به این تیم مهیا سازند و جایگاه هافبک کروات را به او بسپارند.

زیدان از مدیران رئال خواسته تا به جای اودگارد، دنی سبایوس و ایسکو را بفروشند و از این طریق مشکلات مالی را کاهش دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала