Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نصب بنرهای تشویقی در حمایت از پی‌اس‌جی مقابل سیتی در سراسر پاریس + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران پاری سن ژرمن Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер" - ПСЖ
هواداران پاری سن ژرمن  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
امشب پاری‌سن‌ژرمن میزبان منچسترسیتی در لیگ قهرمانان است و هواداران برای حمایت از تیم پاریسی، در سراسر پایتخت بنرهای حمایتی نصب کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ امشب دو تیم فوتبال منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار می‌گیرند که این بازی از ساعت 11:30 به وقت کابل آغاز خواهد شد، اما قبل از انجام بازی، هواداران تیم پاریسی چندین بنر را برای نشان دادن حمایت شان از بازیکنان این تیم در نقاط مختلف شهر پاریس نصب کردند. هواداران می‌خواهند از این طریق فشار ممکن را روی حریف وارد نمایند.

هواداران PSG پیش از این اولین اقدامی در "پارک شاهزاده" (پارک د پرنس) از ابزاری که در اختیار دارند برای نشان دادن حمایت شان در ترکیب تیم محبوب شان استفاده کردند.

کالکتیف اولتراس پاریس (CUP) گروه اصلی طرفداران تیم پاریسی، چندین بنر برای تشویق بازیکنان در نزدیکی ورزشگاه به نمایش گذاشته است. به ویژه می‌توانیم یکی را با نوشته "درخشش برای شهر نور" که در پس زمینه "پارک‌ د پرنس" دیده می‌شود را می‌شود مشاهد کرد.

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، این گروه از هواداران PSG دعوت کردند تا شهر پاریس را به رنگ باشگاه "سرخ و آبی" بپوشانند. صبح امروز چهارشنبه "اولتراس‌ها" جشن‌هایی را به ویژه در اطراف جاده کمربندی آغاز کردند.

وقتی اتوبوس تیم پی‌اس‌جی می‌رسد، جو باید افزایش یابد

با محدودیت ممنوعیت ورود به سکوی تماشاگران، طرفداران PSG قصد دارند از بازیکنانی که هوتل را ترک می‌کنند حمایت کنند. همانطور که در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر بایرن مونیخ اتوبوس حامل بازیکنان را تشویق کردند.

در مقابل باواریایی‌ها، طرفداران یک نبشته عالی را در سه غرفه با نوشته "برو پاریس" اختراع کرده بودند. چند ثانیه بعد از شروع بازی آتش بازی برای بسته شدن نمایش، شلیک شد. هواداران این تیم برای سومین تقابل تیم شان سعی خواهند کرد قبل از انتقال به ورزشگاه اتحاد هفته آینده برای بازی برگشت، موقعیت خوبی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала