Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله هوادارن خشمگین به عمارت 2 میلیونی مدیر ارشد من‌یونایتد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
هواداران خشمگین و معترض با داشتن ماسک "من‌یونایتد" به عمارت 2 میلیون پوندی چشایر مربوط به اد وودوارد مدیر ارشد منچستریونایتد حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ عمارت 2 میلیون پوندی چشایر مربوط به اد وودوارد مدیر ارشد منچستریونایتد از سوی معترضین نقاب دار با عنوان "من یونایتد" مورد حمله قرار گرفت.

البته این حمله چند هوادار نقابدار یونایتد اندکی پس از روزی انجام یافت که تقریباً 20 هوادار برای اعتراض به دخالت در سوپرلیگ اروپا، به محل تمرین کارینگتون حمله کرده بودند انجام یافت.

اسکای اسپورت گزارش کرده که در هنگام حمله، دروازه‌های عمارت آسیب دیده‌اند ولی در آن زمان هیچ کسی در داخل املاک نبوده و پولیس نیز از جریان حمله مطلع نشده است.

هواداران روز پنجشنبه گذشته به محل تمرین این باشگاه حمله کردند که این حادثه شدید باعث نگرانی‌های امنیتی شد در حالی‌که گفته می شود بازیکنان از دسترسی آسان به این مجموعه شوکه شده‌اند.

سپس در پیوند به این امر، امنیت کارینگتون افزایش یافت که حتی برخی از بازیکنان بزرگسال و همچنین اعضای زیر 23 سال و تیم زنان قادر به ورود به زمین تمرین نبودند در حالی‌که با دیگران در مسیر کارینگتون تماس گرفته شد و به آنها گفته شد تا پایان اعتراض دور بمانند.

این دومین بار در 16 ماه گذشته است، زیرا وودوارد در جنوری سال 2020 از سوی گروه بزرگ در خارج از املاک‌اش مورد حمله قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала