Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هر روز تست از ورزشکاران المپیکی در توکیو

© REUTERS / Kim Kyung-HoonТалисман Олимпийских игр 2020 года в Токио Мирайтова
Талисман Олимпийских игр 2020 года в Токио Мирайтова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
مسئولان المپیک توکیو اعلام کردند که ورزشکاران هر روز در بازی‌های تابستانی مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مسولان برگزاری مسابقات المپیک تابستانی توکیو اعلام کردند که ورزشکاران هر روز در این بازی‌ها آزمایش می‌شوند زیرا آنها می‌خواهند هر شیوع  کوید را کنترل کنند.

مقامات با نبردی ناامیدکننده روبرو هستند تا اطمینان حاصل کنند که این رویداد به گونه آرام در ماه جولای در میان افزایش ویروس کرونا برگزار خواهد شد، در حالی‌که وضعیت اضطراری، فقط سه ماه قبل از شروع بازی‌ها اعلام شده است.

در بیانیه مشترک کمیته بین المللی المپیک، IPC و دولت جاپان مجموعه‌ای از اقدامات برای مقابله با نگرانی‌های ایمنی بیان شده است.

برگزارکنندگان اصرار دارند که این سازمان می‌خواهد "به خاطر همه شرکت کنندگان از جمله ورزشکاران و عموم مردم جاپان که میزبان بازی‌ها هستند، بیشترین اولویت را به ایمنی اختصاص دهد".

در این بیانیه آمده كه همه ورزشكاران شركت كننده در این بازی‌ها از جمله افرادی كه در نزدیكی آنها هستند، روزانه آزمایش کرونا دریافت می‌كنند تا از خطر ابتلا به موارد مثبت شناسایی نشده جلوگیری شود كه می‌توانند ویروس را انتقال دهند".

اقدامات دیگر شامل دو آزمایش قبل از پرواز به جاپان توسط ورزشكاران خواهد بود، در حالی‌كه از آنها خواسته می‌شود تا از شركت كنندگان بازی‌هایی كه 14 روز در این كشور بوده‌اند و همچنین ساكنان فاصله داشته باشند.

هیچ تماشاگری خارج از جاپان اجازه به تماشای این بازی‌ها در تابستان را ندارند که یک رویداد بسیار متفاوت را رقم خواهد زد اما تصمیم در باره هواداران محلی تا جون به تأخیر افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала