Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولتیماتوم میلیتائو به زیدان؛ واران و راموس بماند او می‌رود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
ادر میلیتائو به دلیل مصدومیت راموس بیشتر بازی به دست آورده ولی در صورت ماندن راموس و واران، او در تابستان می‌خواهد مقصد جدیدی داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ از آنجا که ادر میلیتائو از مصدومیت سرخیو راموس برای نشان دادن مهارت‌های خود استفاده می‌کند، گفته می‌شود که ادر میلیتائو تصمیم گرفته که اگر کاپیتان و رافائل واران فصل آینده در رئال ادامه دهند، این باشگاه را ترک می‌کند.

سرخیو راموس از زمان بازگشت وقفه بازی‌های ملی در اوایل اپریل در دسترس نیست و این امر به ادر میلیتائو اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری برای بازی کسب کند. این ساده است از زمان از سرگیری رقابت‌های باشگاهی، مدافع جوان و 23 ساله بازیکن مرکزی، هیچ یک را از بازی‌ها را از دست نداده مرتباً توسط زین الدین زیدان استفاده می‌شود و اغلب در کنار رافائل واران و ناچو فرناندز بازی کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد اگر رئال مادرید سرخیو راموس و رافائل واران را نگه دارد، ادر میلیتائو آماده است تا این تابستان ورق را برگرداند و جدا شود.

با توجه به شرایط قراردادی سرخیو راموس که تا جون منعقد است و با توجه به اراده رافائل واران برای رفتن به جای دیگر، میلیتائو می‌خواهد از فرصت طلایی استفاده کرده و بیشتر زمان به دست آورد. طبق قرارداد تا تابستان سال 2022 ادر میلیتائو دوست دارد به عنوان یک بازیکن ثابت پیشرفت خود را ادامه دهد. مطمئناً اولویت این بازیکن ادامه حضور در رئال مادرید خواهد بود اما اگر کمیته مدیریت بتواند واران را متقاعد کند که بماند و سرجیو راموس را به امضای قرارداد جدید وادار کند، میلیتائو تصمیم می‌گیرد تا به دلیل صرفه جویی در وقت، به جای دیگری منتقل شود. و این امر می‌تواند به زین الدین زیدان و همه تصمیم گیرندگان رئال مادرید همانند یک هشدار بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала