Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 1 من‌سیتی 2؛ تیر خلاص سیتیزن‌ها به قلب پایتخت نشین‌ها

© REUTERS / Gareth CopleyManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
تیم فوتبال پاری‌سنت‌ژرمن در بازی حساس برابر منچسترسیتی به برتری شیرین و مهم دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دومین دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب میان دو تیم پاری‌سنت‌ژرمن و منچسترسیتی در پاریس برگزار شد که سرانجام شاگردان پپ بازی را با حساب 2-1 به برتری رسیدند تا خود را در یک قدمی فینال برسانند و برای بازی برگشت خیال راحت‌تری داشته باشند.

در این دیدار ابتدا شاگردان پپ بازی را هجومی شروع کردند ولی آهسته آهسته روند بازی تغییر یافت و در دقیقه 15 بود که تیم پاریسی از روی ارسال کرنر با ضربه سر مارکینوش یک گل پیش افتاد و نتیجه 1-0 تا پایان 45 دقیقه اول ادامه یافت.

در نیمه دوم پپ به تعویض دست زد تا بتواند راه مثلث دی‌ماریا، نیمار و امباپه را قطع کند ولی نشد و برعکس حملات دقیق و ویرانگر میزبان ادامه یافت.

در مهم‌ترین لجظات امباپه طی یک حمله خطرناک در مقابل دروازه توپ را به وراتی فرستاد اما هافبک ایتالیایی نتوانست آنرا استفاده نماید.

در ادامه سیتی سود برد و حملات پی هم این تیم سرانجام در دقیقه 64 جواب داد جایی که کوین دی‌بروین از فاصله زیاد توپ را برای هم تیمی‌های خود به سمت دروازه فرستاد اما با غفلت کیلورناواس این توپ وارد دروازه شد و حساب کار به تساوی کشید.

پس از این گل سیتیزن‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفت و فشار بی امان را روی دروازه پاریسی‌ها سازمان دهی کردند.

در دقیقه 71 بازی فرصت دیگر برای سیتی از روی نقطه آزاد به دست آمد که توپ را ریاض محرز از میان بازیکنان میزبان عبور داد و وارد دروازه نمود تا حساب کار 2-1 شود.

فشار وی بازیکنان میزبان بیشتر شد تا جایی که "ادریسا گی" در دقیقه 78 روی گوندوگان خطای مستقیم انجام داد که داور خیلی زود به او کارت سرخ نشان داد و از زمین اخراج کرد تا پاریسی‌ها ضمن شکست، کار را 10 نفره دنبال کند.

در ادامه تلاش‌ها جریان داشت تا این‌که کوین دی‌بروین در دقیقه 85 روی بازیکن حریف خطا انجام داد و همه ستاره‌های پاریسی از داور خواستار کارت به ستاره بلجیمی شد اما داور آلمانی تنها با کارت زرد او را جریمه کرد.

در ادامه با وجود تلاش‌های دو طرف، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با حساب 2-1 به سود سیتی پایان یافت.

با این حساب تقریبا سیتی کارش برای رسیدن تا فینال لیگ قهرمانان را پیموده و می‌تواند با تساوی بدون گل و حتی شکست 1-0 در زمین خودی، به دور بعد صعود نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала