Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو به دنبال مبادله‌ای موراتا با دیبالا

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
شایعاتی در ایتالیا مطرح است که اتلتیکومادرید می‌خواهد در مبادله‌ای انتقال موراتا را به یوونتوس دائمی بسازد و برای این کار دست روی دیبالا گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ یوونتوس پیش از تابستان با عدم اطمینان زیادی روبرو است زیرا شاگردان آندره پیرلو برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند و قراردادهای آینده آلوارو موراتا و پائولو دیبالا رو به ختم است و باید برای این امر آماده شوند.

یووه این گزینه را دارد که با 39 میلیون پوند مهاجم اسپانیایی را به طور دائم به خدمت بگیرد و یا قرارداد قرضی او را برای یک سال دیگر تمدید نماید که هزینه 8.7 میلیون پوند در پی دارد.

توتو اسپورت جزئیات پیشنهاد اتلتیکو را برای جایگزینی این هزینه با تعویض مستقیم دیبالا ارائه داده است. این گزارش حاکی از آن است که می‌توان در مورد یک مبادله مذاکره کرد تا یوونتوس به عنوان بخشی از معامله هزینه اضافی را بپردازد.

اگر ایتالیایی‌ها نتوانند در مورد قرارداد جدید به توافق برسند، مجبور می‌شوند که پول دیبالای 27 ساله را در نظر بگیرند.

گفتگوها قرار است ماه آینده علی‌رغم 4 گل ضعیف او در این فصل آغاز شود و پاری‌سن‌ژرمن و منچستر یونایتد در میان باشگاه‌هایی هستند که گفته می‌شود به او علاقه دارند. از دست دادن دیبالا به صورت رایگان خوشایند نخواهد بود و این بازیکن قبلاً صریحاً درباره انتقال احتمالی به اسپانیا صحبت کرده است.

وی هفته گذشته گفت: "من از اتلتیكو تماس داشته‌ام. نه مستقیم برای خودم، آنها با نماینده من تماس گرفته‌اند. آنها به بازیکن یا اطرافیانش زنگ می‌زنند تا از وضعیت او یا چگونگی حضور در باشگاه مطلع شوند. این بحث‌ها گاهی سه روز یا شش ماه طول می‌کشد. آلوارو از آنجا می‌آید و خیلی در مورد باشگاه، شهر، مردم، هواداران صحبت کرده است ... اتلتیکو امروز یک باشگاه بزرگ است."

موراتا 28 ساله سال گذشته از اتلتیکو به بانوی پیر پیوست و اخیراً اعتراف کرد که می‌خواهد "مادام العمر" در تورین بماند.

وی اظهار داشت: "همه می‌دانند که من مادام العمر در اینجا می‌مانم اما فوتبال یک تجارت است و گاهی فوتبالیست‌ها حق انتخاب ندارند. من یک حرفه‌ای هستم و تمام تلاش خود را خواهم داد تا وقتی که اینجا هستم، جایی که بسیار خوشحالم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала