Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت مشابه مسی و رونالدو؛ کریس در یووه احساس تنهایی می‌کند + عکس

© AP Photo / Joan MonfortLionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو شدیداً به جدایی از یوونتوس در تابستان می‌اندیشد زیرا او در تورین از فوتبالش لذت نمی‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، با وجود 36 سال سن، در 29 بازی از رقابت‌های فصل جاری سری‌آ، 25 گل به ثمر رسانده و در 6 بازی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، موفق به زدن 4 گل شده است.

با این هم بیانکونری‌ها در فصل جاری وضعیت مناسبی ندارند و این همه تلاش رونالدو برای رسیدن تیمش به عناوین کارساز نبوده است.

این موضوع سبب شده تا رفتار رونالدو در یوونتوس کاملاً تغییر کند و این بازیکن به جدایی از بانوی پیر فکر بی‌اندیشد.

براساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت، رونالدو همانند مسی که خودش را در بارسلونا در چند فصل آتی تنها فکر می‌کرد و به دنبال جدایی بود، احساس می‌کند و به دنبال تغییر تیم است.

این نشریه همچنان مدعی‌ست که رونالدو از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار ندارد و همین موضوع سبب شده تا او عملکرد خوبی در زمین نداشته باشد و سه بازی متوالی بدون گلزنی را پشت سر بگذارند.

یوونتوس که 9 عنوان قهرمانی متوالی رقابت‌های سری‌آ را به دست آورده بود، حالا در جایگاه چهارم قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد.

گفته می‌شود که این موضوع نیز سبب دل‌سردی فوق ستاره پرتگالی شده و او در صورت ناکامی یوونتوس در کسب سهمیه قطعا از این تیم جدا خواهد شد زیرا نمی‌خواهد در آخرین سال‌های فوتبالی‌اش از لیگ قهرمانان دور باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала