Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره لیورپول: بارسا بیشتر از باشگاه فوتبال، به کانون انسان‌سازی می‌ماند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی لیورپول که در آکادمی لاماسیا و باشگاه بارسلونا رشد کرده است، به توصیف از این باشگاه پرداخت و این باشگاه را کانون انسان‌سازی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیاگو آلکانتارا، پس از پیوستن به آکادمی لامسیا در سال 2005، در سال 2009 به تیم اصلی راه‌یافت و با انجام بازی‌های متعدد رشد کرد و در سال 2013 به بایرن مونیخ پیوست.

رافینیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2020
برادر جای برادر را گرفت؛ پی‌اس‌جی تیاگو را می‌خواست، رافینیا را به‌دست آورد

این بازیکن که رشد و پیشرفت خودش را مدیون باشگاه بارسلونا است، در گفت‌وگویی به تمحید از این باشگاه پرداخت و این باشگاه را کانون انسان‌سازی عنوان کرد.

تیاگو به DAZN در این مورد گفت:" لاماسیا، چیزی فراتر از یک مدرسه فوتبال بود، آن‌ها از همان کودکی به ما می آموزند که به حریفان، هم تیمی‌ها، مربیان و هر شخصی که در زندگی ما جا دارد، احترام بگذاریم."
تیاگو ادامه داد:" شما چالش‌های جدیدی می‌خواهید و یک لیگ جدید و باشگاه جدید برای کسب عناوین قهرمانی. من به همین دلیل این باشگاه را ترک کردم اما هنوز بارسلونا را دوست دارم و به این باشگاه عشق می‌ورزم".

تیاگو در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که این بازیکن در رقابت‌ با ژاوی و اینیستا که در سال 2013 روی فُرم بودند و بازی‌های درخشانی انجام می‌دادند، ناکام ماند و به دلیل نیمکت‌نشینی‌ها متعدد تصمیم به جدایی از بلوگرانا گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала