Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شهر منچستر در مسیر تبدیل شدن به پایتخت فوتبال اروپا

© AP Photo / Matt DunhamManchester United's Chris Smalling, left, scores his side's third goal during the English Premier League soccer match between Manchester City and Manchester United at the Etihad Stadium in Manchester, England, Saturday April 7, 2018
Manchester United's Chris Smalling, left, scores his side's third goal during the English Premier League soccer match between Manchester City and Manchester United at the Etihad Stadium in Manchester, England, Saturday April 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
پس از بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، هر چهار تیم لیگ برتری (منچسترسیتی، چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال) فرصت صعود به فینال این رقابت‌ها را دارند که در این میان دو تیم شهر منچستر از شانس بیشتری برخوردار اند.

به گزارش اسپوتنیک، این هفته نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، برگزار شد و تیم‌ها به مصاف حریفان خود رفتند.

ورزشگاه ومبلی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2020
نیمه نهایی جام حذفی انگلستان؛ آرسنال – سیتی؛ یونایتد – چلسی

در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی موفق به توقف 1-1 رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو شد و منچسترسیتی نیز در ورزشگاه پارک د پرانس با نتیجه 1-2 از سد پی‌اس‌جی گذشت.

در نیمه‌نهایی لیگ اروپا نیز منچستریونایتد در خانه موفق به شکست 2-6 رُم شد و آرسنال در خانۀ ویارئال با نتیجه 1-2 شکست خورد.

با توجه به نتایج به دست آمده، این احتمال وجود دارد که فینال هر دو رقابت‌ها انگلیسی شود و تیم‌های انگلیسی در برابر هم قرار گیرند.

در این میان تیم‌های شهر منچستر( یونایتد و سیتی) با توجه به پیروزی‌های درخشان برابر حریفان، شانس بسیار بالایی برای حضور در فینال این رقابت و حتی قهرمانی دارند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، شهر منچستر می‌تواند هر دو جام معتبر را در دل خود جا دهد و مبدل به پایتخت فوتبال اروپا مبدل گردد.

این در حالی‌ست که تیم‌های اسپانیایی نیز شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد و می‌توانند هر دو جام را به اسپانیا ببرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала