Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق آلبی سلسته: اگر راموس آرجانتینی بود، مسی دو جام جهانی داشت

© Photo / TwitterMessi- Ramos
Messi- Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
اسکار روجری ستاره سابق تیم ملی آرجانتین، بوکاجونیورز و رئال مادرید، به تمجید از سرجیو راموس پرداخت و او را به هیولا در خط دفاعی تشبیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مسی تاکنون 10 قهرمانی در لالیگا، 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ و 3 قهرمانی ‏در جام باشگاه های جهان دارد و 6 بار هم برنده توپ طلای یا بهترین بازیکن جهان شده است؛ ضمن ‏اینکه او بهترین گلزن تاریخ لالیگا نیز هست. او در جام جهانی 2014 آرجنتاین را تا دیدار نهایی پیش برد اما تیمش در دیدار فینال با نتیجه 1-0 مغلوب ‏آلمان شد.

Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
وضعیت مشابه مسی و رونالدو؛ کریس در یووه احساس تنهایی می‌کند + عکس

مسی به همان پیمانه در رقابت‌های باشگاهی موفق بوده، در کسب عناوین قهرمانی با تیم ملی اما ناکام بوده و بسیاری از کارشناسان معقتد اند که در کنار او ستاره‌های بزرگی نبوده اند که او را یاری برسانند و این بازیکن جام ملی نیز داشته باشد.

این موضوع را اسکار روجری مدافع سابق تیم‌ ملی‌ آرجانتین، رئال مادرید و بوکاجونیورز تایید می‌کند و مدعی‌ست اگر راموس از آرجانتین بود، مسی حالا دو جام جهانی داشت.

او ضمن تمجید از راموس به ESPN، گفت:" آرجانتین و مسی، با راموس به معنای یک جام جهانی است. راموس یک هیولا است. اگر آرجانتین راموس را در دفاع داشت، دو بار قهرمان جهان می‌شدند. بدون شک با مسی  و او یک پدیده اند".
او در ادامه افزود:" من دوست دارم بازیکنی مثل راموس در تیم ملی خود داشته باشیم. اگر امروز بازیکنی مثل راموس داشتیم، مدعی هر جام جهانی بودیم. ما مدافعان میانی خوبی داشتیم اما بهترین بازیکنان در همه زمان‌ها نبودند. راموس بهترین است. اگر آرجانتینی بود، خیلی خوب بود. او از نظر من شماره یک بهتر است. او بالاتر از همه است".

این در حالی‌ست که چند روز قبل دیگو آلفردو لوگانو مورنو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اروگوئه، مدعی بود که اگر این مسی از اروگوئه بود، این کشور حالا دو جام جهانی می‌داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала