Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: با اطمینان می‌گویم بازی‌های باقی‌مانده را ببریم قهرمان می‌شویم

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با والنسیا، مدعی شد که در صورت پیروزی در 5 دیدار باقی‌مانده از رقابت‌های لالیگا، تیمش قهرمان این رقابت‌ها خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از شکست بدموقع برابر گرانادا، فردا شب در ورزشگاه مستایا مهمان والنسیا است و دیدار فوق‌العاده دشواری در پیش دارد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
ورزش
کومان: مسی به بهترین حالتش بازگشته است

رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار با بیان این موضوع که دیدار برابر والنسیا بسیار دشوار است، مدعی شد که تیمش هنوز شانس زیادی برای قهرمانی دارد و در صورت پیروزی در همه دیدارها می‌تواند جام را بالای سرببرد.

او در مورد تقابل با والنسیا گفت:" در تمام بازی‌ها همیشه مالکیت بیشتری از حریف داریم و موقعیت‌های گل‌زنی زیادی ایجاد می‌کنیم و این یعنی کار درست انجام می‌دهیم. می‌پذیرم که در فاز دفاعی باید بعضی کارها را باید بهبود ببخشیم و از آنجای که سه دفاعه بازی می‌کنیم به حریفان فرصت زیادی نخواهیم داد ولی خوردن 2 گل را هم نمی‌توان کتمان کرد. در این خصوص با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و آن‌ها باید تمرکز بیشتری داشته باشند و فضاها را بر روی حریف ببندند. فردا دیدار دشواری داریم و تلاش خواهیم کرد در آن به پیروزی برسیم".
او در مورد محرومیت خودش و تجدید نظر باشگاه نیز صحبت کرد و گفت:" ما خواهان تجدید نظر در خصوص حکم محرومیت دو جلسه‌ای هستیم. از نظر ما دو جلسه محرومیت فقط برای جمله " عجب شخضیتی " اغراق‌آمیز است. فردا من در زمین خواهم بود اما روی نیمکت نیستم ولی کادر فنی خوبی داریم و باید با این موضوع کنار بیایم".

کومان در مورد مدعیان قهرمانی گفت:" این فصل روند قهرمانی جذاب است و هر 4 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند. در طول جریان فصل باخت‌های زیادی به دلیل خوب بازی نکردن و مصدومین داشتیم و سایر تیم ها هم مشکلاتی مشابه به دلیل تعداد بازی بالا داشتند اما جدا از این مباحث قهرمانی لالیگا امسال بسیار داغ است. هنوز می‌گویم اگر 5 بازی بعدی خود را ببریم قهرمان لالیگا خواهیم شد".
او در ادامه در مورد تیم صحبت کرد و عدم اعتماد نیز صحبت کرد و گفت:" نمی‌دانم چرا این سوال را میپرسید، ما در خصوص نحوه بازی تیم و سبک ما با کاپیتان‌ها صحبت می‌کنیم و بحث کاملا ازادانه‌ای هم داریم و در پایان این ما هستیم که تصمیم میگریم. در خصوص اینکه چطور می‌شود پیروز شویم صحبت میکنیم و تمام ".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала