Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیوستن مسی به جمع تحریم کننده‌های شبکه‌های اجتماعی + عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZليونيل ميسي نجم برشلونة
ليونيل ميسي نجم برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
لئو مسی کاپیتان بارسلونا، به کاراز نه به آزار آنلاین پیوست و شبکه‌های اجتماعی را تحریم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی، برای مبارزه با توهین و تحقیر از سوی کابران شبکه‌های اجتماعی و نشان دادن اعتراض خود به حملات دوام‌دار نژادپرستانه، به شکل متحدانه شبکه‌های اجتماعی را تحریم کردند و هر روز به جمع تحریم کننده‌ها افزوده می‌شود.

در آخرین مورد لئو مسی با انتشار پُستی خبر پیوستن خود را به این کارزار همگانی کرد و شبکه‌های اجتماعی را جایی برای توهین و تحقیر عنوان کرد.

او در انستاگرام خود نوشت:" می‌بینم که در این شبکه اجتماعی به 200 میلیون دنبال کننده رسیده‌ام اما به خاطر اتفاقاتی که امروز رخ داده است، آن را دلیلی برای جشن گرفتن نمی‌بینم. از محبت و حمایتی که به من دارید، تشکر می‌کنم اما زمانش رسیده است که به همه افرادی که پشت هر اکانت هستند، احترام بگذاریم و درک کنیم که پشت هر صفحه، فردی با یک شناسنامه وجود دارد که می خندد، گریه می کند، لذت می برد و زجر می کشد و انسانی با احساسات است".
View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi)

او در ادامه افزود:" حالا صدای خود را برای مبارزه با آزار و اذیت در شبکه های اجتماعی بالا می‌بریم. فرقی ندارد که ناشناخته باشیم یا مشهور یا ورزشکار یا داور یا هوادار یک بازی، حتی فردی دور از همه این ماجرا با ایدئولوژی، فرهنگ یا نژاد متفاوت. هیچ کس حق ندارد که مورد بدرفتاری یا توهین قرار بگیرد. آزارها را می بینیم و با آن زندگی می کنیم. هر روز در شبکه های اجتماعی شرایط بدتر و آزاردهنده تر می شود و هیچ اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نمی‌شود. باید با تمامی جدیت چنین رفتارهای توهین‌آمیزی را محکوم کنیم و از شرکت‌ها بخواهیم که در شبکه های اجتماعی اقدامی اضطراری علیه این رفتارها انجام بدهند. دوست دارم که شما 200 میلیون نفری که من را همراهی می کنید، بتوانید به 200 میلیون دلیل برای این تبدیل شوید که شبکه‌های اجتماعی جایی امن و مورد احترام است و بتوانیم همه چیز را بدون ترس یا مورد توهین قرار گرفتن پوشش بدهیم و از همه توهین ها، نژادپرستی و آزارها دور باشیم. امیدوارم شما که بخشی از این شبکه‌های اجتماعی هستید، من را همراهی کنید. درود بسیار و تبریک به تمامی افراد در بریتانیا به خاطر ایده‌ای که در مورد مقابله شبکه‌های اجتماعی با آزار آنلاین داشته اند".

این در حالی‌ست که تمامی باشگاه‌های لیگ برتری تا تاریخ 4 ماه می شبکه‌های اجتماعی را تحریم کرده اند و خبرهای مرتبط به تیم‌های شان را به نشر نمی‌رسانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала