Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد مقصد جدی و مورد علاقه رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
گزارش ها از ایتالیا حاکی از آن است که رونالدو به جورج مندس، مدیر برنامه‌های خودش گفته است که در تابستان امسال یوونتوس را ترک خواهد کرد زیرا او در تورین از فوتبالش لذت نمی‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، با وجود 36 سال سن، در 29 بازی از رقابت‌های فصل جاری سری‌آ، 25 گل به ثمر رسانده و در 6 بازی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، موفق به زدن 4 گل شده است.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
تحول بزرگ در یوونتوس؛ از احتمال بازگشت آلگری تا جدایی رونالدو

رونالدو اما با وجود درخشش در ترکیب بیانکونری‌ها به دنبال جدایی است زیرا خودش را در این باشگاه تنها احساس می‌کند و به دنبال تغییر تیم است.

باشگاه‌های زیادی خواهان این فوق ستاره پرتگالی اند اما باشگاه‌ها معدودی توانایی جذب و پرداخت دستمزد این بازیکن را دارند.

طبق گفته مارکا، منچستر یونایتد به عنوان یک راه حل و مقصد احتمالی برای رونالدو به نظر می رسد و این احتمال وجود دارد که شیاطین سرخ در تابستان ستاره سابق خود شان را به الدترافورد برگردانند.

گفته می‌شود که سران یونایتد با جورج مندس رابطه بسیار خوبی دارند و پیش‌بینی می‌شود که مذاکرات نتیجۀ مثبت در پی خواهد داشت.

این در حالی‌ست که آندره آنیلی رییس باشگاه یوونتوس هنوز به حفظ رونالدو اصرار دارد و از این بازیکن در یوونتوس حمایت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала