Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلوز: زمانی مسی به من گفت بارسا را ترک نکن، حالا من به او می‌گویم

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
دنی آلوز مدافع برازیلی سابق بارسلونا، از لیونل مسی درخواست کرد تا این باشگاه را ترک نکند.

به گزارش اسپوتنیک، بحث جدایی مسی از بارسلونا تمام نشده زیرا قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن آرجانتینی تا حالا قرارداد جدید با بلوگرانا به امضأ نرسانیده است.

باشگاه‌های زیادی از جمله منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن شدیداً به دنبال او هستند و می‌خواهند این بازیکن را به صورت آزاد در پایان فصل جذب کنند.

باشگاه بارسلونا اما به دنبال حفظ او است و اطرافیان و دوستان مسی نیز به ماندن او در بارسا موافق اند و نمی‌خواهند این بازیکن آخرین سال‌های فوتبالش را در باشگاه دیگری سپری کند.

یکی از دوستان مسی دنی آلوز مدافع برازیلی سابق بارسلونا است و این بازیکن در گفت‌وگویی از دوست صمیی خود خواست تا به فوتبالش در بارسلونا ادامه دهد و از این بازشگاه جدا نشود.

او در این مورد به گاردین گفت:" من بارها به مسی گفته‌ام که او به دنیا آمده است تا بازیکن بارسلونا باشد و بارسلونا نیز برای همین ایجاد شده است تا مسی در آن بازی کند. او یک بار به من مشوره داد و من فکر می‌کنم می‌توانم حالا برای او مشوره بدهم. مسی چند سال قبل از جدا شدنم از بارسلونا، از من درخواست کرد تا باشگاه را ترک نکنم و من حرف او را پذیرفتم. حالا من از او می‌خواهم تا در بارسلونا بماند و این باشگاه را ترک نکند".

آلوز در ادامه افزود:" همه بازیکنانی که بارسلونا را ترک کرده اند، در حال حاضر پشیمان هستند. من وقتی جدا شدم، دوست داشتم برگردم اما آن‌هایی که مرا نمی‌خواستند( اشاره به بارتومئو) در باشگاه ماندگار شدند و من با وجودی که دوست داشتم ده سال دیگر در بارسلونا توپ بزنم، نتوانستم برگردم".

آلوز در حالی به مسی توصیه کرده که از این باشگاه جدا نشود که او پس از جدایی از بارسلونا در باشگاه‌های یوونتوس، پاریسن‌جرمن و سائوپائولو نتوانست همچون بارسا بدرخشد و در حال حاضر بدون تیم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала