Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در تلاش ارائه سومین پیشنهاد برای امباپه

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
منچسترسیتی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای جذب کیلیان امباپه حرکت نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده که منچسترسیتی از تلاش برای جذب کیلیان امباپه ناامیدی داشته اما بازهم در نظر دارد پیشنهاد سومی خود را برای ستاره PSG در تابستان امسال ارائه دهد.

من‌سیتی و پاری‌سن‌ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند که برای اولین بار سیتی به فینال رقابت‌های باشگاه‌های برتر اروپا راه پیدا خواهد کرد و قهرمان لیگ 1 نیز می‌خواهد مثل فصل قبل به فینال راه یابد.

وقتی آنها در لیسبون توسط بایرن مونیخ شکست خوردند، نتیجه بازی این هفته به نوعی تثبیت یکی دیگر از نیروهای اروپایی خواهد بود که در همان نفس رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا، یوونتوس و لیورپول ذکر می‌شوند و همچنین در آینده PSG تأثیر دارد. (کیلیان امباپه)

برنامه ریزی سیتی پیشنهاد برای امباپه

گفته می‌شود منچسترسیتی در تابستان امسال قصد دارد پس از تلاش در دو فُرصت قبلی، ملی پوش فرانسوی را به اتحاد منتقل كند. آخرین تلاش پس از دیدار موناکو و منچستر سیتی در یک 16 شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 17-2016 بود، یک تیم پر جنب و جوش و جوان لیگ 1 به رهبری امباپه که در دو بازی رفت و برگشت درخشید.

چند ماه بعد سیتی با وادیم واسیلیف مرد شماره دو موناکو زیر نظر دیمیتری ریبولوف تماس گرفت و برناردو سیلوا و بنجامین مندی را جذب نمود اما در مورد امباپه نیز بحث شد.

طبق گزارش اکیپ در حالی‌که PSG و رئال مادرید نیز در صف خرید بودند، جلسه‌ای بین گواردیولا و امباپه ترتیب داده شد. اگرچه ستاره جوان فرانسوی مورد تحسین گواردیولا قرار گرفت اما سرانجام او تصمیم گرفت در پایان فصل 17-2016 و با پرداخت هزینه نهایی حدود 180 میلیون یورو توسط پاریسی‌ها به صورت قرضی به پی‌اس‌جی برود.

اکیپ فاش کرده که این اولین اقدام سیتی برای امباپه نبوده است، بلکه قبل از اینکه امباپه اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در موناکو امضا کند، در طول فصل 16-2015 سیتی با پیشنهادی پر آب و تاب رویکردی داشت اما وی آنرا نپذیرفت.

رئال مادرید و لیورپول نیز در تلاش جذب امباپه هستند.

در حال حاضر، با توجه به موفقیت PSG و کیلیان امباپه در تمدید قرارداد فعلی‌اش که در سال 2022 به پایان می‌رسد، رئال مادرید و لیورپول هر دو در نظر دارند برای مهاجم فرانسوی اقدام نمایند، در سوی مقابل سیتی در حال بررسی تلاش سوم خود است، تابستان گواردیولا مدافع PSG را پیشنهاد داده و سران سیتی می‌خواهد امباپه به عنوان یک خرید قابل دسترس‌تر از ارلینگ هالند که احتمالاً در این تابستان جنگ پیشنهادات را آغاز می‌کند، قابل دسترسی است. با این حال، علاقه مادرید و به طور بالقوه سایر افراد در میان نخبگان اروپا می‌تواند به این معنی باشد که هر اقدامی برای امباپه باید 222 میلیون یورو پرداختی در پی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала