Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: "اینتر رقابت پذیر نبود اما به من اعتماد کرد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی اینتر قهرمان سری آ در مورد قهرمانی و نیز فصل جاری صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از قهرمانی اینتر در سری آ ایتالیا؛ کونته سرمربی صحبت کرده و تیم‌اش را شایسته عنوان فصد دانست.

این مربی پس از تساوی 1-1 آتالانتا مقابل ساسولو گفت: "ما امشب با آنچه به دست آورده‌ایم بسیار خوشحال خواهیم شد. برای ما، برای افرادی که تلاش کردند اینتر را به راه‌های پیروزی برگردانند و برای هواداران خوشحالیم. مطمئناً اکنون احساس آرامش بیشتری خواهیم کرد.”

San Siro stadium in Milan, Italy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
قهرمانی اینتر؛ میلان بی خیال کرونا و غرق در شادی+ عکس

این کونته و کارگردان بپه ماروتا بودند که 10 سال پیش روند پیروزی در یوونتوس را آغاز کردند و اکنون با دادن اولین عنوان اینتر پس از 11 سال، به سلطه یووه پایان داد. کونته در مورد تفاوت احساس این جام با عنواین دیگر گفت: "آن را در زمره مهمترین موفقیت‌های شغلی خود قرار دادم. کار سختی بود، زیرا آمدن من به اینتر انتخاب ساده‌ای نبود، در دوره‌ای که تیم مطمئناً رقابتی نبود و یا منابع لازم برای دستیابی به چیز مهمی را نداشت. بعلاوه من به باشگاهی می‌رفتم که رقیب یوونتوس است، جایی که سالها در آن بازی کردم و لیگ را تحت سلطه خود در آوردم. موقعیت‌های منفی زیادی وجود داشت که من در آن قرار داشتم. در عوض من با اشتیاق فراوان این چالش را پذیرفتم و فکر می‌کنم سخت کوشی، تمام آن فداکاری‌ها را پس داد."

با وجود موفقیت در سری آ، اینتر در مرحله گروهی از لیگ قهرمانان کنار رفت، کونته اما تأکید کرد: "من فکر می‌کنم بدترین لحظه خروج ما از لیگ قهرمانان بود که شاید انتقادهایی که از ما گرفته شد بیش از حد بود. این آسان نبود، ما یک گروه از بچه‌ها داشتیم که عادت به پیروزی نداشتند. ما خوب بودیم که گرد هم آمدیم و انتقادات را انجام دادیم تا بتوانیم حتی قوی‌تر شویم. آنچه ما را به پیروزی رساند این بود که این بازیکنان به من اعتماد کردند. من راه را به آنها نشان دادم و آنها کاملاً به من اعتماد کردند. در پایان، مسیر را پیدا کردیم."

این در حالی‌ست که اینتر در 15 می به مصاف یوونتوس در تورین خواهد رفت و از کونته پرسیده شد که آیا با رئیس باشگاه یووه آندره آنیلی دست خواهد داد، زیرا یووه را با شرایط بد ترک کرده، وس پاسخ داد: "این یک بازی است که بدون توجه به جدول سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم، زیرا می‌خواهیم تا پایان فصل ادامه دهیم. ما توانستیم با چهار بازی زوتر عنوان قهرمانی را بدست آوریم، اما باز هم در حد توان خود بازی خواهیم کرد. ورود به استادیوم یوونتوس برای من همیشه خوشحال کننده است و اکنون نیز یاد گرفته‌ام که این کار را به عنوان یک حریف انجام دهم."

درباره آینده کونته و اینکه آیا اینتر نمی‌تواند متعهد به سرمایه گذاری در تیم شود، او گفت: "من فکر می‌کنم در این لحظه لذت بردن از این اسکودتو درست است. ما به دنبال شایعات پیرامون جلسات، مشاجرات یا هر چیز دیگر اشتباه نمی‌کنیم. ما به یک چیز خارق العاده دست یافتیم و من می‌خواهم از آن لذت ببرم. وقت خواهد بود که درباره همه کارهایی که باید انجام شود صحبت کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала