Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: بازی‌های باقی‌ماندۀ خود را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا مطمئن است در صورتی پیروزی این تیم در بازی‌های باقی‌مانده، می‌توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از شکست برابر گرانادا که از رسیدن به صدر جدول باز ماند، شب گذشته موفق شد والنسیا را در خانه‌اش با نتیجه 2-3 شکست دهد و همچنان در کورس قهرمانی بماند.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
در صورت اخراج کومان، گزینۀ مورد علاقه لاپورتا برای هدایت بلوگرانا چه کسی است؟

این تیم شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اتلتیکومادرید، صدرنشین جدول لالیگا خواهد رفت و این دیدار می‌تواند در مشخص شدن چهره قهرمان این فصل، نقش به سزایی داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که بارسلونا وجود شکست اتلتیکومادرید، شانس زیادی برای قهرمانی نخواهد داشت زیرا این تیم در دو دیدار رفت‌وبرگشت برابر رئال مادرید شکست خورده و در صورت هم‌امتیاز شدن با کهکشانی‌ها، جام در مادرید خواهد ماند.

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا اما اطمینان دارد که در صورت پیروزی در بازی‌ها باقی‌مانده، تیمش می‌تواند قهرمان شود زیرا حریفان این تیم بازی‌های دشواری در پیش دارند و قطعاً امتیاز از دست خواهند داد.

او پس از بازی با والنسیا گفت:" قبل از شروع بازی گفته بودم که اگر 5 بازی را ببریم، قهرمان می‌شویم. حالا یکی کم شده و به شما می‌گویم که اگر 4 بازی بعدی را ببریم، قهرمان لالیگا می‌شویم. تیم فوق‌العاده بازی کرد و پس از دریافت گل اول، واکنشی قهرمانانه داشت".
او در ادامه به تمجید از مسی پرداخت و گفت:" لئو مسی مثل همیشه عالی بود. به باور من این پیروزی حاصل کار تیمی بود و با این که او دو گل زد، نباید تلاش تما تیم را نادیده گرفت".

این در حالی‌ست که رئال مادرید در حال حاضر هم‌امتیاز با بارسلونا است و تنها اتلتیکومادرید دو امتیاز بیشتر دارد و به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی لالیگا شناخته می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала