Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهدافی که رونالدو باید قبل جدایی از یوونتوس به آن‌ها دست یابد

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو تصمیم دارد در پایان فصل از یوونتوس جدا شود، اما قبل از جدا شدن چند چالش پیشروی این فوق ستاره قرار دارد که باید از آن‌ها عبور کند.

به گزارش اسپوتنیک، از چند هفته گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی رونالدو در پایان فصل از یوونتوس مطرح شده است و این شایعات شب گذشته و پس از قهرمانی اینترمیلان و ناکامی یووه در کسب دهمین عنوان قهرمانی رقابت‌های سری‌آ، بیشتر از قبل افزایش یافته است.

Juventus striker Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
آقای گلی در 3 لیگ معتبر اروپا؛ رونالدو در آستانۀ ثبت یک رکورد تاریخی

رونالدو که این روزها با باشگاه‌های منچستریونایتد و پاریسن‌جرمن لینک شده است، قبل از جدایی باید از چالش‌هایی عبور کند و پس از آن به تیم دیگری بپیوندد.

کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای یوونتوس

رونالدو باید در با درخشش خودش برای یوونتوس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را باید به دست آورد و این مأموریت از شب گذشته و دبلی که برابر اودینیزه انجام داد، آغاز شده است.

پنجمین جام با یوونتوس

رونالدو از زمان حضور در یوونتوس، موفق به کسب 4 جام با این تیم شده است و این فرصت را دارد که در این فصل با قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی پنجمین جام را بالای سر ببرد.

رونالدو قبل از این دو قهرمانی رقابت‌های سری‌آ و دو سرپرکاپ ایتالیا را برده است، این فرصت را دارد که در فینال رقابت‌جام حذفی آتالانتا را شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

تبدیل شدن به نخستین بازیکنی که در سه لیگ به جایزه آقای گُلی دست یافته است

رونالدو در دو فصل گذشته رقابت‌ کفش طلای رقابت‌های سری‌آ را به فابیو کوالیارلا و چیرو ایموبیله واگذار کرده، اما در فصل جاری این فرصت را دارد که این جایزه را کسب کند و به رکورد خاصی دست یابد.

رونالدو با 27 گُل زده در حال حاضر صدرنشین جدول گُلزنان رقابت‌های سری‌آ است و لوکاکو با 21 گُل در رده دوم قرار دارد.

100 گُله شدن با پیراهن یوونتوس

رونالدو در حال حاضر برای یوونتوس 99 گُل در 129 بازی به ثمر رسانده و یک گُل فاصله دارد تا در کنار بازیکنانی که برای یوونتوس 100 گُل به ثمر رسانده اند، بی‌ایستد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала