Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغازِ تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلستان در مورد مشارکت باشگاه‌های این کشور در سوپرلیگ

© REUTERS / MATTHEW CHILDSSoccer Football - Premier League - Chelsea v Brighton & Hove Albion - Stamford Bridge, London, Britain - April 20, 2021 Police officers are seen as Chelsea fans protest the planned European Super League outside the stadium before the match. It was announced twelve of Europe's top football clubs will launch a breakaway
Soccer Football - Premier League - Chelsea v Brighton & Hove Albion - Stamford Bridge, London, Britain - April 20, 2021 Police officers are seen as Chelsea fans protest the planned European Super League outside the stadium before the match. It was announced twelve of Europe's top football clubs will launch a breakaway  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
اتحادیه فوتبال انگلستان، تایید کرد که این نهاد تحقیقات خود را در مورد 6 باشگاه مطرح این کشور که در رقابت‌های نافرجام «سوپر لیگ اروپا»، مشارکت داشتند، آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پروژه نافرجام «سوپر لیگ» چندی قبل با حضور 12 تیم مطرح قاره سبز شکل گرفت، اما مخالفت فیفا، یوفا، پیشکسوتان، سرمربیان، بازیکنان و هواداران فوتبال سبب فروپاشی این ایده شد و به شمول 6 تیم برتر لیگ برتر، تیم‌های ایتالیایی و اسپانیایی از این رقابت‌ها کنار کشیدند.

سرژ اوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
توقف بازی در لیگ برتر انگلیس برای افطار بازیکن مسلمان + ویدیو

پیش‌بینی می‌شد که به باشگاه‌هایی که در رقابت‌ها مشارکت داشتند، مجازات سنگین و محرومیت‌های در نظر گرفته شود اما تا حالا هیچ تیمی مجازات نشده اند.

در همین حال اتحادیه فوتبال انگلیس، از آغاز تحقیقات در مورد مشارکت 6 تیم مطرح این کشور( منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال و تاتنهام)، در رقابت‌های سوپر لیگ خبر می‌دهد و مدعی‌ست که پس از پایان این تحقیقات در مورد مجازات این باشگاه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

البته در صفحات رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس، تا حالا چیز در این مورد نشر نشده زیرا این نهاد در هماهنگی با سایر نهادهای فوتبال انگلیس و باشگاه، شبکه‌های اجتماعی را تا تاریخ 4 ماه می تجریم کرده اند.

این تحقیقات در حالی آغاز شده است که قبل از این سازمان برگزاری لیگ برتر انگلیس نیز اخطارهایی به این باشگاه داده بود و مدعی بود که در صورت حضور باشگاه‌های انگلسی در رقابت‌های «سوپر لیگ»، اجازه حضور در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به آن‌ها نخواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала