Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال جذب مدافع برازیلی لاتزیو

© REUTERS / Murad SezerGalatasaray - Lazio
Galatasaray - Lazio - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
لوئیز فلیپه مدافع جوان و برازیلی باشگاه لاتزیو، بار دیگر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و کاتالان‌ها تصمیم دارند در تابستان برای جذب این مدافع اقدام کنند.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیز فلیپه مدافع برازیلی به مهره‌ای ثابت در ترکیب لاتزیو تبدیل شده و با این تیم در فصل 2020/21 سری آ درخشان ظاهر شده است. همین موضوع توجه تیم های بزرگ اروپا را به او جلب کرده است. بارسلونا یکی از تیم‌های علاقه‌مند به لوئیز فلیپه است و می‌خواهد با این مدافع خط دفاع خود را برای فصل جدید تقویت کند.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
الماس سیاه بارسا: به زودی در مورد آینده‌‌ام تصمیم می‌گیرم

براساس گزارش توتو مرکاتو، لاتزیو با فروش این بازیکن مشکلی ندارد زیرا قرارداد او یک سال دیگر به پایان می‌رسد و نمی‌خواهد فلیپه را به صورت آزاد از دست دهد.

از سویی هم مدیر برنامه‌های این بازیکن اخیراً برای مذاکرات با بارسلونا، در این شهر دیده شده و او اگر همه چیز به درستی پیش برود، این مدافع در تابستان لباس آبی اناری‌ها را برتن خواهد کرد.

سران بلوگرانا، با توجه به بالا رفتن سن پیکه و عدم کارآیی اومتیتی، به دنبال اریک گارسیا و فلیپه است و می‌خواهد این مدافعان که 19 و 24 سال سن دارند، جانشین این مدافعان فعلی شوند.

این در حالی‌ست که بارسلونا فصل گذشته نیز به دنبال این مدافع بود اما عدم توافق با لاتزیو سبب شد انتقال این بازیکن برازیلی منتفی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала