Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو ستاره‌ای که رئال را به فینال می‌رسانند

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
ادن هازارد و سرخیو راموس دو بازیکنی اند که با حضور شان در زمین می‌توانند رئال را تقویت و با پیروزی برابر چلسی، کهکشانی‌ها را فینالست کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در دیدار رفت برابر چلسی، ادن هازارد و سرخیو راموس را در اختیار نداشت و در نبود این دو ستاره با نتیجه تساوی 1-1 در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، متوقف شد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال مادرید – چلسی؛ نبرد حساس کودتاگران برای رسیدن به ایستگاه آخر

هر دو ستاره حالا کاملاً آماده اند و پس از مدت‌ها فرصت در اختیار دارند تا بار دیگر خود شان را ثابت و به تیم‌شان کمک کننده تا راهی دیدار نهایی بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی شود.

براساس گزارش مارکا، حضور هازارد در خط حمله در کنار بنزما می‌تواند رئال را در امر گُلزنی کمک شایانی کند و با ایجاد موقعیت‌های درست و مناسب، مسبب باز شدن دروازه چلسی و پیروزی کهکشانی‌ها شود.

همچنان راموس که رهبر و مدافع بسیار باتجربه برای رئال مادرید است، می‌تواند در کنار میلیتائو و در نبود واران که به تازگی مصدوم شده است، سد محکمی در برابر مهاجمان چلسی ایجاد و از باز شدن دروازه تیمش جلوگیری کند.

با توجه به فُرم خوب سه هافبک رئال( مودریچ، کروس و کاسیمیرو)، و تقویت خط دفاع و حمله، رئال در ورزشگاه استمفورد بریج، کارایی بیشتری خواهد داشت و می‌تواند با درخشش ستاره‌هایش آبی‌ها را حذف کرده و راهی دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала