Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناکامی نیمار در مراحل حذفی لیگ قهرمانان؛ برازیلی به دنبال طلسم شکنی برابر سیتی

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، در 6 بازی اخیر خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا، موفق به گلزنی نشده و امشب در دیدار برابر سیتی به دنبال شکستن این رکورد منفی است.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن برای حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید امشب از سد منچسترسیتی که در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی در خانه برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورده بود، با 2 گُل عبور کند.

PSG Neymar Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
افزایش احتمال جدایی نیمار و امباپه از پی‌اس‌جی

این تیم برای کسب چنین نتیجۀ باید بی‌نقص ظاهر شود و ستاره‌های بزرگش چون نیمار، دیماریا و کلیان امباپه باید بدرخشند.

امباپه به احتمال زیاد و به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست خواهد داد و بیشتر مسئولیت به شانه‌های نیمار جونیور به عنوان ستاره بزرگ تیم خواهد بود.

این ستاره برازیلی اما در 6 بازی اخیر خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا، موفق به گلزنی نشده و امشب در دیدار برابر سیتی به دنبال شکستن این رکورد منفی باشد.

نیمار با آن که در در 68 بازی 41 گل به ثمر رسانده و 31 پاس گل داشته است، اما عملکرد درخشانش در پس این رکورد منفی پنهان مانده و نتوانسته در 602 دقیقه اخیر در مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی برای تیمش گُلزنی کند.

این بازیکن برای آخرین بار در ماه فبروری سال 2020، برابر دورتموند در مرحله حذفی موفق به گُلزنی شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала