Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: رسیدن ما به این‌جا معجزه نیست، کلاه تان را برای احترام به تیم باید بردارید

© Sputnik / Denis Tyrin /  مراجعه به بانک تصاویر Zinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل مصاف با چلسی، مدعی شد که رسیدن این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانسی و معجزه نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب رئال مادرید در ورزشگاه استمفورد بریج، مهمان چلسی است و با توجه به توقف 1-1 در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، کار بسیار دشواری دارد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
ورزش
زیدان: قول پیروزی در بازی های پیش رو نمیدهم

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با این تیم در حضور خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌هایی در موارد مخلتف پاسخ داد.

او در مورد شرایط تیمش گفت:" ما برای این دیدار آماده هستیم. ما با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم تا پیروزی شده و راهی دیدار نهایی شویم. در این دیدار ما باید خود ما باشیم و فکر می‌کنم که آماده و خیلی سرحال هستیم. ما تا این مرحله به شانس معجزه نرسیده‌ایم و قرار نیست هر روز در نیمه‌نهایی بازی کنیم. ما با توجه به عملکرد خود در این مرحله حضور داریم و باور دارم که معجزه‌ای در فوتبال وجود ندارد".
زیدان در مورد وضعیت بازیکنان تیمش گفت:" در حال حاضر راموس در کنار ما است و این بدان معناست که شرایط او خوب بوده و این مهمترین موضوع است. اما من نمی ‌خواهم روی او ریسک بکنم. ادن هازارد در شرایط خوبی قرار دارد و من فکر می‌کنم او آماده است. ما به هازارد احتیاج داریم و او نیز قطعا به تیم کمک خواهد کرد. هر بازیکنی که با ما به لندن سفر کرده آماده بازی کردن در مسابقه فردا شب است".
سرمربی رئال مادرید در ادامه در مورد درخشش بیل در لیگ برتر انگلیس صحبت کرد و گفت:" در حال حاضر او بازیکن تاتنهام است و منتظر می‌مانیم که فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد".

وی در مورد بازی رفت و مشکلات رئال گفت:" در نیمه نخست بیشتری با پریسنگ و بلاک بازیکنان چلسی رو به رو بودیم اما در نیمه دوم با یک تغییر در میان زمین این فشار را برداشتیم و مهم همین است که ما با توپ چه کارهایی کردیم و چه خواهیم کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала