Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم زیزو آماده جنگ تا مرگ اما توخل باورمند به درخشش کانته

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان باورمند است که ستاره های تیم اش آماده "جنگیدن تا مرگ" هستند اما توخل کانته را تمجید کرده می‌گوید که وی کلیدی برای کسب جام‌های زیاد است.

به گزارش اسپوتنیک؛ شاگردان زین الدین زیدان در بازی برگشت نیمه نهایی امشب در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی می‌روند. راموس پس از یک ماه مصدومیت به تیم برگشته در حالی‌که هازارد بازیکن سابق چلسی مصدومیت ناامیدکننده را از بین برده است.

برای این دیدار اما زین الدین زیدان اصرار دارد که ادن هازارد، سرخیو راموس و همه ستاره‌های رئال مادریدی او آماده "جنگ تا مرگ" برای غلبه بر چلسی و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان هستند. در صورت صعود، تیم زیدان در سه سال اخیر برای اولین بار گام به فینال می‌گذارد.

زیدان هرگونه ترس از آمادگی جسمانی راموس را رد کرد، قبل از این‌که هازارد را به خطر بیاندازد تا فُرم عالی را برای حضور در زمین باشگاه قدیمی خود پیدا کند.

زیدان گفت: "من ریسک نخواهم کرد، سرخیو با ما است و این به این معنی است که او آماده بازی است؛ همین. قصد ندارم اکنون در مورد اینکه سرخیو بازی خواهد کرد یا بازیکن دیگری به شما بگویم. او در اینجا با ما است و این به این معنی است که خوب است، این مهمترین چیز برای ما است، داشتن رهبر ما در کنار ما، داشتن کاپیتان ما با ما مهم است. همانطور که قبلا گفتم همه بازیکنانی که اینجا هستند با ما آماده هستند. همه آنها."

زیزو اضافه کرد: "ما در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم، همه ما در زمین بازی با مرگ مبارزه خواهیم کرد. همه بازیکنان آماده بازی هستند و البته باید یک تیم را انتخاب کنم. همه بازیکنان آماده بازی هستند، نگران نباشید."

زیدان در پاسخ به این سوال که آیا اکنون زمان مناسبی است که هازارد پس از دو سال مصدومیت در رئال به اوج خود برسد، گفت: "زمان خوبی برای آن است، زمان خوبی برای او است و فکر می‌کنم که او آماده است و این برای ما بسیار خوب است. ما به ادن نیاز خواهیم داشت. ما می‌دانیم که او چه بازیکن خوبی است و قطعاً او به تیم کمک خواهد کرد. ادن اینجا با ما است، او آماده است. ما از کیفیتی که او دارد می‌دانیم. او قصد دارد بازی طبیعی خود را به ارمغان بیاورد و نشان می‌دهد آنچه را که می‌خواهد در آنجا انجام دهد. من از این موضوع راضی هستم."

رئال مادرید زیدان فصل پرچالش و سختی را سپری کرده که شامل نگرانی‌های مربوط به آسیب دیدگی و مشکلات کروناویروس بوده اما همچنین در فصلی قرار دارد که هنوز می‌تواند یک لیگ و لیگ قهرمانان را بدست آورد.

در سوی مقابل توماس توخل سرمربی چلسی، پیش از بازی به تمجید از انگلو کانته هافبک فرانسوی تیم‌اش پرداخت و گفت که ذهنیت برنده این بازیکن فرانسوی عامل اصلی آنها برای کسب جام است.

کانته در بازی رفت نمایش درخشانی ارائه اد و بهترین بازیکن زمین شد که تیم‌اش در مادرید به تساوی ارزشمند 1-1 دست یافت تا با برتری بسیار کمی در این نتیجه داشته باشد.

کانته در این فصل همیشه در خط میانی چلسی حضور داشته و 43 بازی در همه مسابقات انجام داده و انتظار می‌رود بار دیگر نقش مهمی را ایفا کند.

توخل به خبرنگاران گفت: "او یک پسر عالی است. او همان مردی است که شما برای کسب جام نیازش دارید ... به همین دلیل ما بسیار خوشحالیم که او اینجا است و در باشگاه ماست."

کانته از زمان پیوستن به باشگاه لندنی در سال 2016، قهرمان لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی شده و توخل از این بازیکن 30 ساله حمایت کرد تا لیگ قهرمانان را به مجموعه خود اضافه کند.

توخل افزود: "لذت بردن از تماشای آنچه او با ذهنیت یک مددکار واقعی انجام می‌دهد... او همیشه همه چیز را برای کمک به زمین ارائه می‌دهد - این یک ترکیب خارق العاده است. برای من او یک مثال است ... او یک ورودی باورنکردنی برای هر تیم در جهان است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала