Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه سفیر "ایده‌آل" برای واکسن کردن جوانان

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه قرار است به انتخاب دولت برای تشویق جوانان برای واکسین کردن مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آلن فیشر رئیس شورای جهت گیری برای استراتژی واکسن و "آقای واکسن" دولت به کیلیان امباپه ستاره PSG و فرانسه فکر می‌کند، تا جوانترین‌ها را برای واکسن تشویق کند.

در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، در هفته‌های آینده ممکن است ماموریت دیگری (بهداشتی) در انتظار کیلیان امباپه باشد. قهرمان 22 ساله فرانسوی جهان در مقالات كوچك شورای جهت گیری استراتژی واكسن حضور دارد كه به محبوبیت بسیار زیاد وی نزد كوچكترین افراد توجه كرده است. مهم این است که آنها را متقاعد کنیم که واکسن بزنند.

زیرا اگر واکسیناسیون در روزهای اخیر تسریع شده باشد، عدم تمایل به ویژه در مورد  نوجوانان همچنان قابل توجه است. امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز پنجشنبه گفت که از 12 ماه می، تزریق برای بیش از 18 سال امکان پذیر است، زمانی‌که یک شکاف زمانی برای روز بعد برای روز بعد در سیستم عامل‌ها در دسترس باشد.

اما این استراتژی برای قانع کردن بی رغبتی در میان جوان‌ترین‌ها کافی نیست. آلن فیشر رئیس شورای جهت گیری استراتژی واکسن، در مصاحبه‌ای به یک جوان اعتماد کرد: "من فکر می‌کنم که در سن شما بیشتر از یک رئیس جمهور یا حتی کمتر از پزشکی مانند من به یک دوست گوش می‌دهیم."

با اشاره‌ی مارک فیشر به به مُهاجم پاریسی با مثال: "امباپه ایده آل خواهد بود."، باید دید آیا این بازیکن که آزمایش کرونای وی در ماه سپتامبر مثبت اعلام کرد، واقعاً مورد تقاضا است یا خیر، به ویژه این‌که آیا او موافقت می‌کند به نفع واکسیناسیون کار کند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала