Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف از لیگ قهرمانان مهر تأیید بر تغییرات اساسی در مادرید

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید مدت‌ها بود که در مورد تغییر فکر می‌کرد اما حذف از لیگ قهرمانان برابر چلسی مهر تأیید بر این امر زد و فلورنتینو پرز هم آن را می‌پذیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید نیاز به تغییر دارد و آنچه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان رخ داد، این موضوع را واضح اعلام کرده است. این تصمیم از مدت‌ها قبل گرفته شده بود و به محض پایان فصل در 23 می، خواه بدون قهرمانی در لیگ، اجرا خواهد شد.

مربی

ابتدا باید قهرمانی داخلی را تمام شود و سپس کلید آنچه رئال مادرید به آن نیاز دارد پیدا گردد که از نیمکت شروع خواهد شد. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و زین الدین زیدان مربی تیم قبلاً صحبت کرده‌اند. این مربی حرف دارد اما باشگاه در حال مطالعه گزینه‌های دیگری برای سمت مربیگری است که منطقی و ضروری می‌باشد. با توجه به این مورد، رائول گونزالس طبیعی‌ترین جانشین به نظر می‌رسد که مرتباً پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌نماید. در بازار هم گزینه‌های دیگری مانند آلگری و یواخیم لو دیده می‌شود، زیرا سایرین موارد مانند پوچتینو و ناگلزمن و حتی مورینیو پیش از این تیم‌های جدید شان را انتخاب کرده‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by zidane (@zidane)

از طبقه اصلی کاملاً واضح است که زمان باز شدن پنجره‌ها، رنگ آمیزی دیوارها و تغییر عکس قفسه‌ها رسیده است. این به دلیل حذف در برابر چلسی نیست بلکه به دلیل تجربه و سیگنال‌هایی است که این گروه در طول فصل از خود ساطع کرد و از خود گذشتگی و شهامت بسیاری برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و زنده ماندن در مبارزه با لالیگا است.

حضور در مرحله نیمه نهایی اروپا در صورت امکان ارزش بیشتری را برای آنچه که بوده‌اند قائل شده و هنوز هم برخی از بازیکنانی هستند که رئال مادرید فعلی را به نوشتن چندین صفحه طلایی در تاریخ فوتبال اروپا هدایت کرده‌اند. هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند و آنها هنوز هم ذخیره‌هایی را برای رسیدن به اینجا، بازی ضعیف با تمام گزینه‌ها و چهار بازی باقی مانده مانده لالیگا نشان داده‌اند.

تیم رئال مادرید در پایان فصل به حد مجاز رسیده است. بارگیری دقایق در بسیاری از بازیکنان به اصطلاح کلید تعیین کننده بوده است، که باعث خستگی و آسیب دیدگی‌های مکرر شده و جنبه دوم که بسیار نگران کننده است. 58 مصدومیتی که بازیکنان متحمل شده‌اند در نتیجه کار اشتباهی انجام شده است.

 

قراردادهای قرضی از رئال مادرید

بیل، یوویچ، براهیم، سبایوس، اودگارد، كوبو و بیش از حد احتمالاً راینیه كه نقش او در بوروسیا دورتموند توصیف شده، باید به محض پایان فصل به رئال مادرید برگردند. همه آنها قرارداد لازم الاجرا دارند و فقط ستاره نارویژی جایی دارد، تا زمانی که زیدان دیگر در تیم نباشد، کوبو و راینیه همچنان شرط‌های آینده پس از یک فصل ناموفق برای هر دو خواهند بود.

خروجی‌ها

با تمدید مودریچ برای یک فصل دیگر، لوکاس واسکز و سرخیو راموس بدون این کار، بازیکنانی هستند که در بازار حضور دارند. هازارد، مارسلو و ایسکو وارد برنامه‌های آینده این باشگاه نمی‌شوند اما جدایی آنها آسان نخواهد بود، خیلی کمتر به دلیل مبلغ قرارداد آنها است که ستاره بلجیمی با عملکرد ضعیف و ناامید کننده آنرا نشان داده است.

ورودی‌ها

این طرح از ابتدا و با امضای آلابا با مراجعه به یک مرجع، مورد علاقه امباپه قرار گرفت. آرزوی بازیکن فرانسوی بازی در رئال مادرید است اما همه چیز اتفاق می‌افتد زیرا او قرارداد خود را با PSG تمدید نمی‌کند و قطری‌ها می‌خواهند او را بفروشند. پرونده هالند پول خام است. گفته می‌شود که نقطه شروع ممکن است 150 میلیون یورو باشد، مبلغی دور از چشم سفید‌ها.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала