Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان فرضیه‌ی برای ساخت مجدد یوونتوس

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
توتو اسپورت ایتالیا مدعی شده که پس از حذف رئال مقابل چلسی، یوونتوس می‌خواهد زیدان را استخدام کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ با ادعای توتو اسپورت، آمدن زین الدین زیدان روی نیمکت یوونتوس در تابستان سال آینده همچنان یک احتمال است. به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی در حال جدایی از رئال مادرید است، حتی اگر مشکلات زیادی برای بازگشت به ایتالیا وجود داشته باشد.

قرارداد زیدان یک سال دیگر باقی‌ست اما در مورد آینده وی شک و تردیدهایی وحود دارد. کمی بیشتر از دو سال پس از بازگشت به نیمکت رئال (در مارچ 2019)، مربی فرانسوی می‌تواند برنابئو را ترک کند که این فصل تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و با وجود آسیب دیدگی‌های زیاد اما مدعی قهرمانی لالیگا نیز است. ایده  جدایی وی در حال جدی شدن است و حتی رختکن رفتن این تکنسین را در تابستان پیش بینی می‌کند. برای رفتن به کجا؟

دوره دوم حضور وی در رئال، طاقت فرسا بود که شک و تردیدهایی را هم ایجاد نمود تا زیزو همچنین یک چالش جدید را انتخاب کند و این مورد آماده به نظر می‌رسد. توتواسپورت نگاشته که مشخصات وی یک مسیر معتبر روی نیمکت یوونتوس در تابستان امسال است. نام او اغلب با یووه پیوند خورده، جایی‌که او در طی پنج فصل‌ حضورش (2001 - 1996) خاطره‌ای فراموش نشدنی از خود به یادگار گذاشت، قبل از این‌که گران‌ترین بازیکن جهان شود در حالی که به رئال مادرید (2001) در ازای 75 میلیون یورو منتقل شد.

ورود احتمالی هنوز فرضی است. هفته گذشته گاتزتا دلو اسپورت، ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان گزینه اصلی جانشینی آندره پیرلو نام برد اما برای مربی‌ای که دو بار یووه را به فینال لیگ قهرمانان رساند کاری انجام نشده است.

 

دستمزد خیلی بالا برای یووه

در صورت ورود وی، انتظار می‌رود زیدان دستمزد خود را نیز کاهش دهد. طبق ادعای توتو اسپورت قهرمان جهان 1998 در حال حاضر سالانه 12 میلیون یورو به علاوه 3 میلیون پاداش دریافت می‌کند. دستمزدی بیش از حد برای یووه که درگیر یک سیاست هزینه‌های کنترل شده است زیرا باشگاه قرارداد 6.5 میلیونی مائوریسیو ساری را پس از جدایی او در تابستان گذشته پرداخت کرد.

زیدان رویای آندره آنیلی رئیس باشگاه یووه است. اما ورود زیدان هنوز کاملاً کامل نیست ویک فرضیه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала