Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویارئال قهرمان شود، چه تأثیری بر لالیگا دارد؟

© AP Photo / Claude Parisلیگ اروپا
لیگ اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
در صورتی که ویارئال بتواند قهرمان لیگ اروپا شود، چه تأثیری بر لالیگا خواهد گذاشت؟

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر ویارئال در جمع هفت تیم برتر قرار نگیرد نمی‌تواند به عنوان تیم هشتم و به نمایندگی از اسپانیا در رقابت‌های فصل آینده اروپا حضور داشته باشد.

ویارئال فینال لیگ اروپا را در تاریخ 26 می در گدانسک – پولند برگزار می‌کند. یک فُرصت تاریخی برای زیردریایی‌های زرد برای بُردن عنوان قهرمانی اروپا در برابر یکی از بزرگان قاره مانند منچستر یونایتد پیش آمده است.

اگر ویارئال قهرمان لیگ اروپا شود؟

- ویارئال در لالیگا در جایگاه هشتم قرار بگیرد، هشت نماینده از اسپانیا در اروپا حضور خواهد یافت: پنج نماینده در لیگ قهرمانان اروپا (چهار تیم اولی به اضافه ویارئال)، دو تیم در لیگ اروپا (پنجم و ششم) و یک تیم در کنفرانس (هفتم).

- اگر در لالیگا در رده پنجم یا ششم قرار بگیرد هفت نماینده از اسپانیا در اروپا خواهند رفت: پنج نماینده در لیگ قهرمانان (چهار تیم اول به اضافه ویارئال)، یک تیم در لیگ اروپا (5 یا 6) و یک تیم در کنفرانس (7).

- اگر در لالیگا در جایگاه هفتم قرار بگیرد، باز هم هفت نماینده از اسپانیا در اروپا خواهد بود: 5 نماینده در لیگ قهرمانان (چهار تیم اول به اضافه ویارئال) و دو نماینده در لیگ اروپا (5 و 6). هیچ نماینده اسپانیایی در کنفرانس حضور نخواهد داشت.

اگر ویارئال نائب قهرمان لیگ اروپا شود؟

- چهار تیم اول لیگ قهرمانان را بازی می‌کنند. تیم‌های پنجم و ششم به لیگ اروپا و هفتم به کنفرانس راه می‌یابد و باز هم تنها 7 نماینده از اسپانیا در بازی های اروپایی حضور می یابند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала