Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: رئال ثبات لازم برای قهرمانی را ندارد

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
مدافع باتجربه بارسلونا در مورد احتمال قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا صحبت کرد و مدعی شد با وجود این که شانس آن‌ها بسیار بالا است، اما آن‌ها توانایی برنده شدن در تمامی دیدارها را ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید با تساوی بدون گل در ورزشگاه نیوکمپ خاتمه یافت و بدین ترتیب اکنون شانس صدرنشینی و قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بیش از هر زمان دیگری است و این تیم در صورتی که در بازی‌ها باقی‌مانده به پیروزی برسد، می‌تواند از عنوان خود دفاع کند.

ليونيل ميسي نجم برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
بارسا 0 – اتلتیکو 0؛ هدیه کومان و سیمئونه به زیدان، کاتالان‌ها برای قهرمانی به معجزه نیاز دارند

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا، پس از تساوی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد احتمال قهرمانی رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد با وجود این که شانس آن‌ها بسیار بالا است، اما آن‌ها توانایی برنده شدن در تمامی دیدارها را ندارند.

او گفت:"  حالا همه چیز به رئال مادرید بستگی دارد ولی تا به اینجا دیده‌ایم که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. روحیه تیمی و آمادگی ذهنی تیم‌ها تأثیر زیادی روی نتایج دارد. رئال اگر 4 بازی را ببرد قهرمان می شود ولی این تیم هم ثبات لازم را نداشته است."

این در حالی‌ست که رئال مادرید اخیراً از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و با بحران مصدومیت در خط دفاع دست‌وپنجه نرم دارد و پیش‌بینی می‌شود که زیدان و شاگردان در ادامه امتیاز از دست دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала