Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار پس از تمدید: باور دارم روزی با پی‌اس‌جی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شوم

© REUTERS / CHRISTIAN HARTMANNنيمار - باريس سان جيرمان
نيمار - باريس سان جيرمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
نیمار جونیور امروز قرارداد خودش را باشگاه پاریسن‌جرمن تمدید کرد و پس از آن در گفت‌وگویی مدعی شد که روزی با این تیم قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور، مهاجم 29 ساله و برازیلی پاریسن‌جرمن قراردادش را تا ماه جون 2025 با این باشگاه تمدید کرد تا پرونده شایعات بازگشت او به بارسلونا به طور کامل بسته شود.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
رسمی؛ نیمار قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کرد

این بازیکن پس از تمدید قرارداد با ویب‌سایت این باشگاه گفت‌وگویی انجام داد و در مورد تمدید قرارداد خودش صحبت کرد.

او گفت:" من بابت تمدید قراردادم تا سال 2025 بسیار خوشحالم. حقیقت این است که چهار سال دیگر در پروژه این باشگاه سهیم هستم تا بتوانیم جام‌ها و عناوین مختلف را کسب کنیم. پس من از ماندن در این باشگاه بسیار خوشنودم."
نیمار در ادامه گفت:" از زمانی که وارد این باشگاه شدم، هدفم کمک کردن به پاریسن‌جرمن برای رسیدن به قله‌های موفقیت بود و حالا خیلی به آن نزدیک هستیم. ما در حال کسب تجربه‌های گوناگونی هستیم که بتواند در آینده به ما کمک کند. ما باید بیشتر از این بیاموزیم تا بفهمیم که چگونه می‌توانیم پاریسن‌جرمن را در مسیر درست قرار دهیم و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شویم. ما در حال نزدیک شدن به چشیدن طعم قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و ایمان دارم که روزی می‌توانیم به این جام را فتح کنیم."

این در حالی‌ست که نیمار با پاریسن‌جرمن، در دو سال گذشته یک بار راهی فینال شده و یک بار هم در نیمه‌نهایی حضور داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала