Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال؛ 22 بازی لالیگایی بدون دفاع گزینه اول

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رئال برای 22مین بازی لالیگایی مدافعین انتخاب اول خود را در اختیار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در 15 دسامبر سال 2020، رئال مادرید در والدبباس با نتیجه 3-1 اتلتیک بیلبائو را شکست داد. در آن بازی زین الدین زیدان از دنی کارواخال و فرلاند مندی را در هر دو طرف همراه با سرخیو راموس و رافائل واران در میان دفاع بازی داد.

این ششمین بار در این فصل بود که زیدان می‌توانست با چهار مدافع عقب خود صف آرایی کند، زیرا کارواخال از ناحیه مصدومیت رنج می‌برد و از همان زمان به بعد نتوانست بازی کند.

امروز یکشنبه رئال برابر سویا بازی می‌کند و زیدان برای 22مین بار در این فصلِ لالیگا مجدداً بدون آن 4 مدافع عقب خواهد بود. اما این بار هیچ یک از این چهار نفر حضور ندارند، زیرا در این بازی شنبه سرخیو راموس و مندی به جمع ستاره‌های درمانی با کارواخال و واران یکجا شده‌اند.

مصدومیت‌های رئال در تمام فصل سخت بوده، اما آنها توانسته‌اند تا پایان در مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی باقی بمانند.

کارواخال از 34 بازی فقط 13 بازی کرده، راموس فقط دو بازی دیگر انجام داده است. واران 30 بازی دارد و مندی در 26 دیدار حضور یافته است.

زیدان و رئال مادرید با مشکلات زیادی برای لیگ داخلی، از سویا یکی از بهترین و خوش فرم‌ترین تیم‌های اسپانیا در فصل جاری را میزبانی می‌کنند. آلوارو اودریوزولا و مارسلو که قبلاً تبعید شده بود، مدافعان کناری هستند و ناچو و ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی حضور خواهند داشت.

اما احتمال این‌که رئال به نتیجه برسد کم به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала