Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه چشم انتظار گل‌های سوارز

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز بازی سختی را برابر بارسلونا تجربه کرد، او جنگید اما شکست خورد و ناکام ماند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیز سوارز ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید در بازی دیشب مقابل بارسلونا سختی کشید ولی نتوانست بدرخشید زیرا در امر گل‌زنی ناکام ماند. او از 21 مارچ تا کنون گل نزده است و اتلتیکو او را به این دلیل متهم می‌کند. سوارز موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشت، اگرچه مثل همیشه خشن بود. او در نیمه اول یک ضربه ایستگاهی زد، اما ضربه او فاصله زیادی با دروازه داشت. سوارز به نیوکمپ بازگشت و با توجه به همه چیزهایی که این بازی به دنبال داشت، برخورد آسانی نداشت. مشکل اتلتیکو این است که او از 21 مارچ گل نزده است.

اگرچه درست است که او بعداً مصدوم شد و در بازی با بتیس، ایبار و هوئسکا حضور نداشت، اما سوارز با ابتدای فصل یکی نیست و تیمش در این برهه آخر فصل متوجه آن می‌شود. با وجود این، او همچنان بهترین گلزن اتلتیکو در مسابقات لیگ است، زیرا 19 گل و دو پاس گل دارد.

از آن دیدار برابر آلاوز، کوره‌آ، کاراسکو و مارکوس یورنته گلزنان اتلتیکو بوده‌اند. در هفت بازی اخیر اتلتیکومادرید او درخشش خوبی نداشته و تنها یک گل به الچه (که ارزش سه امتیاز داشت)، یک گل به بتیس و یک گل دیگر هم به اتلتیک (اتلتیکو باخت) زده است.

با نگاهی به سه بازی باقی‌مانده، اتلتیکو باید دوباره شاهد گل‌زنی او باشد. او در برابر رئال سوسیداد، اوساسونا و وایادولید بازی می‌کند و گل‌های وی باید برای اتلتیکو تعیین کننده باشد تا 9 امتیازی را که مورد نیاز است به دست آورد. در مقابل بارسلونا، سیمئونه از لوئیس سوارز و کوره‌ا را در مقابل دروازه استفاده کرد و مارکوس یورنته و کاراسکو از پشت کمک می‌کردند.

خبر خوب این بازی این است که اوبلاک گلی دریافت نکرد و بدون دریافت گل دیگر ادامه داد. اما در حمله اتلتیکو به سختی گل می‌زند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала