Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال دست یازی به صدر جدول

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید امشب در مصاف با سویا در تلاش است تا بتواند صدر جدول را از اختیار اتلتیکومادرید خارج نموده و برای عنوان قهرمانی بیشتر نزدیک شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید امشب از ساعت 11:30 شب به وقت کابل در ورزشگاه آلفردو دی استفانو از سویا میزبانی می‌کند و لوس بلانکو با یک پیروزی می‌تواند صدرجدول لالیگا را به خود اختصاص دهد.

شاگردان زین الدین زیدان برتری رو در رو با صدرنشین جدول اتلتیکو مادرید و همچنین بارسلونا را برنده شده و فعلا سوم است. با گرفتن سه امتیاز رئال مادرید می‌تواند از دو رقیب جدی فعلی پیش بیفتد و در صورت تساوی بار دیگر هم امتیاز بارسا شده و در ردوم خواهد ایستاد. حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان در اواسط هفته، می‌تواند یک اثر جدی داشته باشد. برای دیدار با سویا، زیدان بدون پنج ستاره مصدوم (لوکاس واسکز، دنی کارواخال، سرخیو راموس، رافائل واران و فرلاند مندی) خواهد بود.

به همین ترتیب، فد والورده می‌تواند نقشی را که مقابل لیورپول بازی کرد با پُر کردن پست دفاع راست تکرار کند، در حالی‌که مارسلو احتمالاً در پُست دفاع چپ وارد زمین خواهد شد. طرفداران رئال مادرید خوش‌حال‌اند که همکاری چشمگیر ناچو و ادر میلیتائو در قلب خط دفاعی ادامه خواهد داشت.

از خط هافبک به جلو، این یک داستان متفاوت است زیرا رئال همه هافبک‌های خود را در دسترس دارد. با وجود جنجالی‌که در اواسط هفته پیش آمد، انتظار می‌رود که ادن هازارد در خط حمله دوباره شروع کند. مارکو آسنسیو نیز برای حضور در ترکیب معرفی شده است.

در همین حال برای سویا حضور سه ستاره‌اش (ژول کونده، خوان جوردن و یوسف ان-نصیری) در هاله‌ای ابهام است اما تصور می‌شود که هر سه بتوانند شروع کنند.

 

ترکیب‌های پیشی بینی شده رئال مادرید و سویا:

ترکیب پیش بینی شده رئال مادرید:

تیبو کورتوا؛ فد والورده، ادر میلیتائو، ناچو فرناندز، مارسلو؛ لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس؛ مارکو آسنسیو، کریم بنزما، ادن هازارد.

ترکیب پیش بینی شده سویا:

بونو؛ ژسوس ناواس، ژول کونده، دیگو کارلوس، مارکوس آکونیا؛ فرناندو، ایوان راکیتیچ؛ سوسو، پاپو گومز، لوکاس اوکامپوس؛ یوسف ان-نصیری.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала