Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه 0 میلان 3؛ شکستی در حد فاجعه برای پیرلو؛ رونالدو‌ از قهرمانان دور شد

© AP Photo / Antonio Calanniآث میلان
آث میلان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
تیم فوتبال یوونتوس در بازی خانگی مقابل میلان تن به شکست سنگین داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال یوونتوس در بازی خانگی مقابل آ ث میلان قرار گرفت اما در نهایت با حساب 3-0 تن به شکست سنگین و تلخ داد.

در این دیدار که در ورزشگاه آلیانز انجام شد، براهیم دیاز در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول برای میزبان گل‌زنی کرد تا این تیم پیروز راهی رختکن شود اما در نیمه دوم این تیم بیشتر متحول شد و دستان یاران رونالدو را از پشت بستند.

در نیمه دوم و در دقیقه 57 توپ توپ به دست کیه‌لینی برخورد کرد و پس از بررسی ویدیویی داور نقطه پنالتی را نشان داد که فرانک کیسه پشت آن ایستاد ولی ضربه او را دروازه‌بان شزنی دفع نمود.

زلاتان در دقیقه 65 بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، بیرون رفت و جای خود را به آنته ربیک داد. بازی می‌رفت که با یک گل به پایان برسد ولی آنته ربیک تازه وارد در دقیقه 78 اختلاف را دو برابر کرد و ضربه سر توموری در دقیقه 82 تحقیر یاران رونالدو را کامل کرد تا میلان 3-0 به برتری برسد.

با این نتیجه، یوونتوس 69 امتیازی شد و به رده پنجم سقوط کرد تا در آستانه از دست دادن صلاحیت حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان باشد، در سوی دیگر میلان با سه امتیاز این دیدار 72 امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت تا امیدوار برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала