Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت و ناراحتی شدید زیدان از داور: با پنالتی امتیازات کامل را از ما گرفت

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
زین‌الدین سرمربی رئال مادرید، پس از تساوی تیمش برابر سویا، از داور بازی شدیداً انتقاد کرد و اظهار داشت که توضیحات داور برای او قناعت بخش نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در دیدار جذاب، مهیج و بسیار جنجالی میزبان سویا بود و برابر این تیم با نتیجه 2-2 متوقف شد.

Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
رئال 2 سویا 2؛ تعارف قهرمانی ادامه دارد؛ VAR شانس طلایی زیدان را سوزاند

این دیدار جنجالی‌های زیادی داشت که می‌توان به پنالتی اعلام شده برای سویا و مردود شدن پنالتی رئال مادرید با دخالت وی‌آی‌آر اشاره کرد.

در دقیقه 74 این دیدار رئال مادرید صاحب پنالتی شد، اما داور پس از بررسی وی‌ای‌آر، صحنه قبل آن را خطای برخورد دست میلیتائو با توپ اعلام کرد و برای سویا پنالتی گرفت و ایوان راکیتیچ موفق شد با گُل کردن آن بازی را 1-2 سازد که در نهایت با گُل بخودی دیگو کارلوس در دقیقه 4+90، بازی مساوی شد و کهکشانی‌ها 2 امتیاز مهم را از دست دادند.

پس از این دیدار زیدان شدیداً عصبانی بود و ناراحتی خود را با انتقاد از داور نشان داد و بیان کرد که توضیحات داور برایش قناعت بخش نبوده است.

او گفت:" نفهمیدم. اگر میلیتائو هند کرد، باید هند بازیکن سویا هم در نیمه اول گرفته می‌شد. چیزی که داور گفت مرا متقاعد نکرد. هرگز در مورد داوران صحبت نمی‌کردم اما امروز عصبانی بودم. در نهایت چاره‌ای نیست زیرا از ما امتیاز را گرفت. چیزی عوض نمی‌شود. از بازی تیم راضی هستم. لیاقت ما بیشتر بود چرا که نیمه دوم عالی بود."

زیدان در حالی از داوری انتقاد می‌کند که این تیم در صورت پیروزی می‌توانست به صدر جدول صعود کند و بخت نخست کسب عنوان قهرمانی شمرده شود اما با این تساوی این تیم در صورتی که اتلتیکومادرید امتیاز از دست ندهد، شانس برای قهرمانی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала