Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاماوینگا: علاقه رئال؟ فعلا زمان مناسب برای صحبت در این مورد نیست + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
اداردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی باشگاه رن، در مورد علاقه رئال مادرید به خودش واکنش نشان داد و مدعی شد که زمان درست برای صحبت در این مورد نیست.

به گزارش اسپوتنیک، طی ماه‌های گذشته چندین بار شنیده شد که ادواردو کاماوینگا پدیده جوان 18 ساله باشگاه رن مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و زین الدین زیدان درخواست که طور شده این بازیکن را جذب کنند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2021
ورزش
با وجود مودریچ؛ کاماوینگا هنوز هدف اول رئال است

کاماوینگا که در فصل قبل و فصل جاری نمایشی خیره کننده در رن داشت و مورد توجه پاریسن‌جرمن نیز بود، اما خود او دوست دارد که راهی یک تیم بزرگ تر به ویژه رئال مادرید شود.

کاماوینگا بارها در خصوص پیشنهاد مادرید و علاقه برای بازی در رئال صحبت کرده است. اما بیشتر حرف هایش این بوده که اکنون بازیکن رن فرانسه است و می خواهد در تیمش متمرکز باشد.

این بازیکن در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود این حرف‌ها دوباره تکرار کرد و اظهار داشت که حالا زمان مناسب برای صحبت در این مورد نیست.

او در این مورد به تله‌فوت گفت:" من در مورد آینده‌ام با خانواده ام فکر مشوره می‌کنم. در حال حاضر من روی حضورم در رن متمرکز هستم. علاقه رئال مادرید، بایرن مونیخ یا هر تیم دیگری چیزی است که اگر بگویم خوشحالم نمی‌کند دروغ می گویم، اما اکنون وقت آن نیست که روی این موضوع تمرکز کنم. من یک فصل با فراز و نشیب داشته‌ام و همیشه خوب نبوده‌ام. باید واقع‌بین باشم."

این در حالی‌ست این بازیکن اخیراً مدیر برنامه‌های را تغییر داد تا بتواند در تابستان هم به تیم بزرگتری برود و هم از انتقال خودش سودی زیادی کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала