Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری، زیدان، پیرلو؛ یوونتوس به دنبال انقلاب در تابستان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران یوونتوس Кардифф перед финалом Лиги Чемпионов
هواداران یوونتوس  Кардифф перед финалом Лиги Чемпионов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
تیم فوتبال یوونتوس در حال برنامه ریزی برای تابستان است تا بتواند تغییرات اساسی را به وجود آورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تابستان داغ برای یوونتوس در راه است و انتظار می‌رود تغییراتی اساسی در این تیم رونما شود.

اگر حذف در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ضربه بزرگی بود، باخت سنگین 3-0 برابر میلان می‌تواند برای یوونتوس مُهلک باشد. بیانكونری با باخت دیشب برابر یاران زلاتان تقریباً از لیگ قهرمانان خداحافظی كردند و این برای اولین بار در 10 سال اخیر است.

اکنون تیم پیرلو به یک معجزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارند در حالی‌که 3 بازی باقی مانده است. در صورت نرسیدن به لیگ قهرمانان این تیم باید از 90 میلیون دست بکشد که در این دوره از بحران سخت است. همچنین برای دامن زدن به گمانه زنی‌ها در مورد جدایی کریستیانو رونالدو که دستمزد 31 میلیون یورویی او به شدت بالای بودجه یوونتوس سنگینی می‌کند، کافی است و بنابراین قرارداد تا جون 2022 ادامه دارد. حتی گاتزتا دلو اسپورت جدایی آندره آگنلی رئیس یا فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی نیز ادعا کرده است.

پیرلو تا پایان فصل می‌ماند اما مشکل اصلی یووه یافتن مربی خواهد بود. روز دوشنبه، اسکای ایتالیا گزارش جلسه‌ای را داد که حوالی ظهر در مقر این باشگاه برگزار شد. مهمترین رهبران باشگاه تورینی در آنجا حضور داشتند. طبق گزارش اسکای، پیرلو باید تا پایان فصل در یوونتوس بماند. بنابراین او چهارشنبه این هفته مقابل ساسولو نیمکت نشین خواهد شد، سپس شنبه هفته آینده مقابل اینتر و برای سفر به بولونیا در آخرین روز سری A روی نیمکت خواهد بود. پس از آن، پیرلو باید فقط یک سال پس از ورود جای خود را ترک کند. مائوریتسیو ساری در مورد آینده‌اش هنوز تصمیم گرفته نشده زیرا برخی از ناظران می‌بینند که او یک قدم به عقب بر می‌گردد و کنترل تیم زیر23 را دوباره به دست می‌گیرد.

تصمیم برای حفظ آندره پیرلو تا پایان فصل می‌تواند به یوونتوس اجازه دهد تا برنامه ریزی‌های فصل آینده را اکنون آغاز کند. طبق اطلاعات گاتزا دلو اسپورت، دو مسیر در  بیانکونری وجود دارد. اولویت احتمالاً ماسیمیلیانو آلگری است که از 2014 تا 2019 با یووه پنج اسکودتی را از آن خود کرد. پس از دو مسابقه شنبه، به نظر می‌رسد تابستان امسال تصمیم گرفته یک باشگاه را تصاحب کند و بنابراین می‌تواند تورین را ترک کند، جایی‌که هنوز هم احتمالات عالی را حفظ می‌نماید. مسیر دوم به زین الدین زیدان منتهی می شود که بازگشت او یک مار دریایی واقعی به یوونتوس است. زیدان پس از پوشیدن لباس این تیم به عنوان بازیکن، می‌تواند مانند رئال مادرید کار کند و مربی شود. این مسیر می‌تواند در هفته‌های آینده شتاب بیشتری بگیرد، زیرا چندین رسانه در اسپانیا خبر جدایی زیدان از مادرید را اعلام کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала