Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب اما واقعی؛ گریگور در فکر خرید من‌یونایتد یا سلتیک

© AP Photo / Gregory PayanИрландский спортсмен Конор МакГрегор
Ирландский спортсмен Конор МакГрегор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
کانر مک گرگور ادعا کرده که وی درباره خرید سهام سلتیک با سهامدار اصلی آن صحبت‌هایی انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ این فوق ستاره UFC بار دیگر تأکید کرد که به خرید منچستر یونایتد علاقه دارد و همچنین در مورد خرید سهام در سلتیک بحث و گفتگو کرده است.

این بازیکن 32 ساله ثروت‌های قابل توجهی را از طریق چندین مسابقه معروف از جمله کراس اوور بوکس هنگام بازی در برابر فلوید می‌ودر در سال 2017 به دست آورده است.

او با راه اندازی یک مارک ویسکی در سال 2018 به دنیای تجارت وارد شد و اکنون به دنبال اضافه کردن یک تیم ورزشی به بخش تجاری خود است.

ماه گذشته و هنگام اعلام ایجاد سوپرلیگ که من‌یونایتد یکی از 12 تیم بنیانگذار بود، مک گرگور قصد خرید یونایتد را فاش کرد.

مک گرگور در توییترش نوشت: "در ابتدا صحبت درباره سلتیک برای به دست آوردن سهام از [سهامدار اصلی] درموت دزموند صادقانه بود. مطمئناً در برخی از مراحل علاقه مند به به دست آوردن یک تیم ورزشی هستم. هر دو سلتیک و من یونایتد تیم‌هایی هستند که من مطمئنا دوستشان دارم. اما من دست باز دارم. احساس می‌کنم می‌توانم کارهای بزرگی برای یک باشگاه انجام دهم."

"دزموند" تاجر ایرلندی بزرگترین سهامدار غول اسکاتلندی سلتیک است و پیش از این سهام یونایتد را قبل از فروش آنها به گلیزرز در سال 2005 در اختیار داشت.

مک گرگور که تحسین خود را از سلتیک پنهان نکرده، چهار ماه پیش در آخرین مبارزه خود توسط داستین پوایر ناک اوت شد و در جولای با همان حریف روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала