Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو: حتی اگر کونته برود، در اینتر می‌مانم

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
لاوتارو مارتینز ستاره آرجانتینی اینترمیلان، در گفت‌وگویی اظهار داشت که با وجود جدایی آنتونیو کونته، در اینترمیلان خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز ستاره آرجانتینی اینترمیلان مدت‌هاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد و درخشش او در این فصل از بازی‌های سری‌آ، سبب شده رئال مادرید نیز به جذب او فکر کند.

O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
رئال در حال مذاکره با مهاجم اینتر؛ لاوتارو به مادرید می‌آید؟

با توجه به علاقه این دو باشگاه به نظر می‌رسید که لاوتارو مارتینز از اینترمیلان جدا شود، اما کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری‌آ و رشد بسیار خوب او زیر نظر آنتونیو کونته سبب شده تا این بازیکن به ماندن در شهر میلان فکر کند.

او در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود بیان داشته که حتی در صورت جدایی کونته در اینترمیلان خواهد ماند و در این مورد به هواداران اینترمیلان اطمینان داد.

او به لیبرو گفت:" لحظه‌ای که زندگی می‌کنم برای من روشن است، ما با باشگاه صحبت خواهیم کرد و یک راه حل پیدا خواهیم کرد. باید همه یک دیگر را درک کنیم. من كونته را دوست دارم، حتی اگر او برود، من یك بازیکن اینتر هستم و به كار خود در اینتر ادامه خواهم داد."

این در حالی‌ست که قرارداد مارتینز تا سال 2023 اعتبار دارد ولی سران باشگاه نراتزوری می خواهند این بازیکن را برای مدت بیشتری نگه دارند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала