Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس لالیگا: پرز هرگز نمی‌بازد، فکر کنم این را نمی‌دانید

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
خاویر تباس، رییس لالیگا، در مورد فلورنتینو پرز صحبت کرده و گفته است که او ایده‌های مختلفی در مورد فوتبال دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید، یکی از مردان مقتدر فوتبال اروپا است و نام نشان بزرگی در قاره سبز دارد.

پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
برنامه ویژۀ «فلورنتینو پرز» برای حفظ زین‌الدین زیدان

پرز اخیراً با انسجام 12 تیم مطرح قاره اروپا و ایجاد سوپر لیگ، سر و صداهایی زیادی برپا کرد که با مخالفت‌های یوفا و فیفا سرکوب شد، اما رییس رئال هنوز تسلیم نشده و در تلاش است تا ایده خود را عملی کند.

این تصمیم پرز نشان می‌دهد که او تسلیم پذیر نیست و تلاش خواهد کرد تا یوفا و فیفا را شکست داده و سوپر لیگ را برگزار کند.

همین ایستادگی پرز سبب شده تا خاویر تباس، رییس لالیگا، در مورد او صحبت کند و ضمن شکست ناپذیر خواندن پرز، نگرانی خود را در مورد ایده‌های او بیان دارد.

تباس که در نشست خبری اروپایی فوتبال صحبت می‌کرد، در مورد رییس رئال گفت:" برای من مبارزه در برابر سوپر لیگ، مبارزه با پرز نیست. این نبرد برای تداوم فوتبال اروپا است. فلورنتینو پرز هرگز نمی‌بازد، مثل اینکه شما او را نمی شناسید. او ایده‌هایی برای فوتبال دارد و ما نیز ایده‌های داریم و فقط اینجا تفاوت دیدگاه است. آنچه بیشتر مرا آزار داد این بود که آنها ادعا کردند برای نجات فوتبال این کار را انجام داده اند.اگر چنین بود ، چرا اینقدر مخفیانه بود؟ آنها 20 سال است که برنامه سوپرلیگ را طراحی می‌کنند و همه ما می دانیم که این یک فاجعه خواهد بود."

تباس در حالی در مورد پرز چنین صحبت‌‎هایی را مطرح کرده است که روابط خوبی با رییس لالیگا ندارد و درگیری و کشمکش‌هایی در گذشته داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала