Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای مارکا؛ مدافع فرانسوی سیتی می‌تواند برای اسپانیا در یورو به میدان برود

© Sputnik / Егор Еремов /  مراجعه به بانک تصاویر لاپورت
لاپورت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
مشخص شده است که ایمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی که متولد فرانسه است، می‌تواند با پیراهن تیم ملی اسپانیا، در رقابت‌های یورو به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، چند هفته پیش از مدیران فدراسیون فوتبال این کشور خواست تا شرایط دعوت از ایمریک لاپورت، مدافع فرانسوی منچسترستی که سابقه بازی با تیم ملی 21 ساله‌های خروس‌ها  را دارد، بررسی کنند.
لاروخا از سال 2016 که ژولن لوپتگی سرمربی‌گری این تیم را به عهده داشت، به لاپورت علاقه نشان داده بود و حالا می‌تواند از این بازیکن در ترکیب استفاده کند.
این مدافع مدافع 26 ساله که متولد آنژه فرانسه است و سال‌ها در اسپانیا برای اتلتیک بیلبائو به میدان رفته، هرگز اعتماد دیدیه دشان برای حضور در تیم ملی فرانسه را جلب نکرده است و خواهان حضور در تیم ملی اسپانیا است.
فدراسیون فوتیال اسپانیا در تلاش است تا مجوز حضور این بازیکن را در ترکیب لاروخا، از سوی فیفا دریافت کند و در حال حاضر ملیت اسپانیایی او تایید شده است.
براساس گزارش مارکا، هیچ مانعی در تغییر ملیت لاپورت وجود ندارد و او به همراه سرخیو راموس، اریک گارسیا، پائو تورس و اینیگو مارتینز گزینه‌های لوئیز انریکه در یورو 2020 خواهد بود.


این در حالی‌ست که لاپورت در این فصل در سیتی نیز جایگاه خود را از دست داده بود و پپ از زوج دیاز و استونز در ترکیب استفاده می‌کرد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала