Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سیتی روباها قهرمانی سیتی را نهایی کردند + عکس

© REUTERS / CARL RECINEManchester City players pose with the trophy as they celebrate after winning the Carabao Cup
Manchester City players pose with the trophy as they celebrate after winning the Carabao Cup - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
منچسترسیتی، به دلیل باخت منچستریونایتد در برابر لسترسیتی، سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، قهرمان شد.

به گزارش اسپوتنیک، دقایقی قبل بازی منچستریونایتد با لسترسیتی، با نتیجه 1-2 به سود روباها به پایان رسید و با این نتیجه منچسترسیتی قهرمان فصل 2021-2020، لیگ برتر انگلیس شد زیرا در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابت‌ها، ستیزن‌ها 10 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم یعنی شیاطین سرخ دارند.


به این ترتیب سیتی پس از یک فصل که لیورپول موفق به قهرمانی در لیگ برتر شده بود، بار دیگر قهرمان شد و بزودی جام را بالای سر خواهد بود.
این قهرمانی سومین قهرمانی پپ گواردیولا با منچسترسیتی در لیگ برتر بود و این مربی به پُرافتخارترین مربی ستیزن‌ها در تاریخ لیگ برتر انگلیس مبدل شد.


این قهرمانی پنجمین قهرمانی ستیزن‌ها در فارمت جدید لیگ برتر است و این تیم قبل از این در سال‌های 2012، 2014، 2018 و 2019 نیز موفق به کسب این جام شده بود.


سیتی در حالی قهرمان این رقابت‌ها شده است که چند روز قبل موفق به کسب جام کاراباو نیز شده بود و تا چند روز دیگر در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف چلسی خواهد رفت و در صورتی که در آن رقابت‌ها قهرمان شود، می‌تواند سه جام معتبر را در این فصل کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала