Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال و بارسا همچنان گل سرسبد فوتبال اسپانیا

© REUTERS / NACHO DOCESoccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021
Soccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
در تازه‌ترین تحقیق انجام شده در مورد بورس سهام لالیگا، رئال و بارسا 57 درصد از ارزش تیم‌های حرفه‌ای فوتبال اسپانیا را تشکیل می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک؛ به اساس بررسی‌های که توسط "پلی بوک 2" و "تری‌تاریو گیمینگ" انجام شده، رئال مادرید و بارسلونا 57 درصد از ارزش بازار نسبت به 42 باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیا را تشکیل می‌دهند. به ویژه کهکشانی‌ها حتی از بارسلونا پیشی می‌گیرند زیرا ارزش آنها 3.3030.7 میلیون یورو در بازار بیشتر از 3.044.8 بارسلونا است.

مطالعه تهیه شده از بورس سهام لالیگا، اولین گزارشی که قیمت مارکینگ باشگاه‌های اسپانیا را اندازه گیری می‌کند، توضیح می‌دهد که مبلغ بالغ بر 10904.1 میلیون یورو است. مجموع رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو به 67 درصد می‌رسد، با افزودن 1.134 میلیون که در آن باشگاه روخی بلانکو در کار تهیه شده توسط "پلی بوک 2" یک بستر تجاری برای صنعت ورزش و "تری‌تاریو گیمینگ" یک مشاوره تخصصی در زمینه ورزش و صنعت، میانگین ارزش یک تیم لیگ 172.7 میلیون یورو است. در حالی که در لیگ دسته دو میانگین 25.8 میلیون یورو می‌باشد.

این اندازه‌گیری پنج بعد اقتصادی، ورزشی، اجتماعی، تحول دیجیتال و تأثیرات اجتماعی را در بر می‌گیرد، "تأثیر شدید دو عنصر اصلی: جامعه آفلاین و آنلاین که بر توانایی تولید درآمد مستقیم از گیشه و حمایت مالی و مشارکت در مسابقات اروپا که نشان دهنده درآمد اضافی مربوطه است، به ویژه در طول همه گیری کرونا ویروس."

بورس سهام لالیگا ابعاد اصلی تجارت فوتبال را "بر اساس مجموعه‌ای از شاخص‌ها و اهداف همگی برای استاندارد کردن ارزیابی 42 باشگاهی که در فوتبال حرفه‌ای اسپانیا رقابت می‌کنند" کمی می‌سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала