Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ فن‌دایک رقابت‌های یورو 2020 را از دست داد

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
عضو شوید
ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول به دلیل مصدومیت از حضور در یورو خودداری کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ویرجیل فن دایک مدافع هالندی لیورپول رسما از حضور در یورو خودداری کرد و گفت که تصمیم گرفته در تابستان با هالند بازی نکند.

این مدافع هالندی ، زمانی که با تکل خشن جوردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون منجر به پارگی رباط صلیبی در زانوی خود شد که به جراحی نیاز داشت، از ماه اکتوبر تا کنون از میادین دور بوده است.

در حالی‌که روند بهبودی وی از مصدومیت همچنان ادامه دارد، او معتقد است که از دست دادن یورو "تصمیم درست در برنامه بزرگ" است و در عوض تمرکز خود را برای آماده سازی برای قبل از فصل تمرکز خواهد کرد.

فن دایک در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "تمرکز کامل من بر روی قبل از فصل در این باشگاه خواهد بود و این یک هدف واقع بینانه است، بنابراین من مشتاقانه منتظر آن هستم. بدیهی است که به خاطر از دست دادن مسابقات قهرمانی اروپا و هدایت کشورم بسیار ناراحت هستم اما من باید آن را بپذیرم - همه ما باید آن را بپذیریم."

این بازیکن 29 ساله کاپیتان هالند است اما یورگن کلوپ اخیراً گفته که انتخاب هالند برای مسابقات برنامه ریزی شده یورو 2020 که از 11 جون آغاز می‌شود بسیار خطرناک است.

سرمربی لیورپول گفت: "نمی‌خواهم ویرجیل را عقب نگه دارم اما تو هم نمی‌توانی آن را مجبور کنی. همه شما به اندازه کافی در این حرفه اشتغال دارید که می‌دانید اگر می‌خواهید بازی کنید باید قبل از آن تمرین کنید. هفته‌ها طول می‌کشد. شما نمی‌توانید 10 یا 11 ماه بیرون باشید، یک هفته تمرین کنید و سپس فوتبال بازی کنید. این ممکن نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала