Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افزایش پولیس و امنیت برای دیدار منچستر یونایتد و لیورپول

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
پیش از اعتراضات پیش بینی شده پولیس و امنیت در چهارسوی اولدترافورد افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در میان فراخوان هواداران برای شرکت در اعتراض دیگر قبل از مسابقه معوقه امشب منچستریونایتد با لیورپول، میزبان امنیت در اولدترافورد را با حضور پولیس و امنیت از سراسر این کشور افزایش داد.

یک گروه هوادار ناشناس، هواداران یونایتد را تشویق کرد تا در آستانه دیدار امشب، بیرون از ورزشگاه جمع شوند، در حالی‌که به دبیل اعتراضات آنها که علیه مالکیت خانواده گلیزر در 2 می، این دیدار به تعویق افتاد.

موانع قابل توجه دیگری اکنون در اطراف اولدترافورد، از جمله در اطراف محوطه پیش فروش و مجسمه ترینیتی ایجاد شده که بسیاری از موانع نیز چند لایه هستند.

افزایش امنیت شامل تعداد بسیار بیشتری پولیس از نیروهای سراسر کشور، به علاوه سگ و اسب است. پولیس و امنیت در حال حاضر در زمین مستقر هستند و نیروهای کمکی در کل سایت پخش شده‌اند.

قرار بود تظاهرات برنامه ریزی شده ساعت 5 عصر روز پنجشنبه (به وقت انگلستان) آغاز شود اما گزارش‌ها از تجمع برخی طرفداران در مرکز شهر منچستر گزارش شده است.

گروه طرفداران در مورد 10.000 هواداری که احتمالاً امروز پنجشنبه شرکت می‌کنند صحبت کرده، اما اعتراضات اخیر باعث شد که حدود 2.000 هوادار در 2 می و حدود 500 نفر آخر هفته قبل در زمین حضور پیدا کنند.

بازی مقابل لیورپول که دومین جدال هفته یونایتد پس از شکست سه‌شنبه شب برابر لستر است، قرار است از ساعت 11:45 آغاز می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала