Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مگ گریگور بالاتر از مسی و رونالدو؛ مبارز ایرلندی پردرآمدترین ورزشکار سال

© REUTERS / Lucy NicholsonАмериканский боксер Флойд Мэйуэзер и ирландский боксер Конор Макгрегор
Американский боксер Флойд Мэйуэзер и ирландский боксер Конор Макгрегор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
به اساس گزارش نشریه فوربس، پردرآمدترین ورزشکار سال "کانور مک گرگور" است که بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صدر را در اختیار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه فوربس بهرست پردرآمدترین ورزشکار سال را منتشر کرد که به اساس آن "کانور مک گرگور" پس از درآمد 128 میلیون پوند در سال گذشته برای اولین بار به عنوان پردرآمدترین ورزشکار فوربس معرفی شد. "داک پرسکوت" و "لبران جیمز" در میان پنج نفر برتر قرار گرفتند در حالی که نیمار و لوئیس همیلتون نیز در رتبه‌های بالا جا گرفته‌اند.

در طی دوره 12 ماهه منتهی به 1 می 2021، مبارز MMA ایرلندی 180 میلیون دالر (128 میلیون پوند) درآمد کسب کرد، رقمی که به گفته فوربس 158 میلیون دالر (112 میلیون پوند) از حمایت و فروش اخیر سهام عمده ویسکی وی است .

او در داخل قفس مسابقات، فقط 22 میلیون دالر درآمد کسب کرده و این اولین بار است که مرد 32 ساله ایرلندی رده اول را به خود اختصاص می‌دهد و دومین حضور او در میان 10 بازیکن برتر می‌باشد، پیش از این وی پس از مبارزه با فلوید می‌ودر در سال 2018 با 99 میلیون دالر (70 میلیون پوند) در جایگاه 4 قرار گرفته بود.

مسی مُهاجم بارسلونا در این فهرست رده دوم را به خود اختصاص داده و پس از درآمد 130 میلیون دالری (92 میلیون پوند) به عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال، یک رکورد ثبت کرد، در حالی‌که رونالدو مُهاجم پرتگالی یوونتوس 120 میلیون دالر (85 میلیون پوند) درآمد کسب کرد تا در بین 10 نفر برتر پردرآمدترین ورزشکاران سوم شود.

داک پرسکوت، بازیکن خط NFL  رقم 107.5 میلیون دالر (76 میلیون پوند) از دالاس کابویز و چهار بار قهرمان NBA لبران جیمز 96.5 میلیون دالر، فهرست پنج نفر برتر را تکمیل می‌کنند.

درست در خارج از پنج نفر برتر، نیمار مُهاجم PSG با (95 میلیون دالر ششم است، پس از او راجر فدرر 20 بار قهرمان گرند اسلم تنیس با درآمد 90 میلیون دالری جایگاه هفتم را گرفته، لوئیس همیلتون هفت بار قهرمان مسابقات فورمول 1 با درآمد 82 میلیون دالر در این لیست هشتم است.

تام بردی تامپا بای باکینرز با 76 میلیون دالر و کوین دورانت از بروکلین نت با 75 میلیون دالر به ترتیب نهم و دهم هستند.

در این باره فوربس می‌گوید که ارقام مربوط به درآمد درون زمینی وی شامل کلیه جایزه‌ها، حقوق و پاداش‌های کسب شده در طی دوره 12 ماهه است در حالی‌که درآمد خارج از زمین تخمینی از معاملات حمایت مالی و هزینه‌های ظاهری می‌باشد.

در ماه اپریل، بارسلونا با 3.46 میلیارد پوند در صدر لیست 20 باشگاه ارزشمند فوتبال از سوی فوربس قرار گرفت، که اندکی بالاتر از رئال مادرید با مبلغ 3.45 میلیارد پوند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала