Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف مذاکرات راموس با رئال؛ پی‌اس‌جی در کمین کاپیتان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
پی‌اس‌جی در حال رقابت برای جذب راموس است، زیرا قرارداد این مدافع در رئال مادرید به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آینده سرخیو راموس طی چند هفته آینده مشخص خواهد شد.

در حالی که کمتر از دو هفته دیگر به پایان فصل لالیگا باقی مانده اما مذاکرات تمدید قرارداد راموس با مادرید متوقف است و هیچ یک از طرفین از مواضع خود در مذاکره خودداری نکرده‌اند. مادرید دستمزد فعلی این بازیکن را نه تنها که افزایش نمی‌دهد بلکه با 10 درصد کاهش شامل یک سال دیگر، پیشنهاد داده است. هدف راموس این است که در رئال بماند، اما یک فصل بیشتر می‌خواهد. مسئله این است که زمان در حال اتمام است و هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. کمتر از دو هفته تا پایان فصل لالیگا و یک ماه و نیم دیگر به پایان قرارداد راموس با مادرید باقی مانده است.

در این بین، باشگاه‌های بزرگی برای جویا شدن وضعیت این بازیکن و تهیه پیشنهادی برای هفته‌های آینده، به اطرافیان او نزدیک شده‌اند. در حال حاضر، هیچ پیشنهاد قاطعی ارائه نشده اما کاپیتان از علاقه‌اش آگاه است. به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمن بیشترین علاقه را به جذب او دارد.

گفتگوهای بین پرز و راموس

راموس در جنوری در جلسه‌ای که شب قبل از بازی لالیگا در الچه برگزار شد، با فلورنتینو پرز در مورد برنامه‌اش صحبت کرد. مدافع میانی خطاب به رئیس مادرید گفت: "پاری‌سن‌ژرمن به من گفته كه آنها با مسی و من تیم بزرگی خواهند ساخت." اگرچه خرید بازیکن آرجانتینی سخت به نظر می‌رسد اما جذب راموس امکان پذیر است. مائوریسیو پوچتینو مربی پی‌اس‌جی چند روز پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد حرکت احتمالی صحبت کرد: "سرخیو راموس به پاری‌سن‌ژرمن؟ نمی‌خواهم جوابی بدهم زیرا ممکن است در مورد هر چیزی سوء تعبیر شود... سرجیو در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است. اما آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که مانند هر تیمی، همه ما می‌خواهیم موقعیت‌های خاصی را بهبود بخشیم." لازم به یادآوری است که طرف فرانسوی برای چند فصل به تقویت دفاعی نیاز داشته و اکنون راموس را به دلیل قیمت و تجربه‌اش به عنوان یک گزینه ایده آل می‌بیند، گرچه رافائل واران را نیز زیر نظر دارد.

کاپیتان رئال همچنین به شایعات در شبکه‌های اجتماعی دامن زده است. چند روز پیش، او شروع به دنبال کردن بازیکنان مختلف PSG در اینستاگرام کرد، حرکتی که بسیاری از طرفداران آن را اولین قدم برای ایجاد رابطه با آنها می‌دانند.

Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
ورزش
فالو و کامنت جنجالی راموس؛ کاپیتان به پی اس جی میرود؟

عامل نیمار

جنبه دیگری که می‌تواند پیوستن راموس به پی‌اس‌جی را قطعی بسازد تمدید قرارداد نیمار است. رابطه نیمار و راموس بسیار خوب است. قبل از عزیمت مُهاجم به پوما، هر دو مدت طولانی یک مارک مشابه را از سوی کمپنی نایک پوشیده بودند. آنها همچنین در سال‌های اخیر رد و بدل شده‌اند. این بازیکن برزیلی در سال 2019 گفت که کاپیتان اسپانیا سخت‌ترین دفاع میانی است که با آن روبرو شده است. پیام‌های بین هر دو بازیکن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. هنگامی که ستاره PSG تمدید قراردادش را در اینستاگرام اعلام کرد، راموس با یک شکلک تشویقی درباره این پُست اظهار نظر کرد، شاید نشانه‌ای از اتفاقات تابستان امسال باشد.

 

راموس مشتاق تمدید قرارداد است

با وجود همه چیز، هدف راموس ادامه دادن در رئال مادرید است. کاپیتان می‌خواهد کار خود را در برنابئو به پایان برساند و می‌داند که فلورنتینو در حال آماده سازی یک پروژه برنده است که می‌خواهد بخشی از آن باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала