Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینال لیگ قهرمانان؛ هواداران انگلستانی کمتر از 24 در پورتو می‌مانند

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
هواداران چلسی و منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در پورتو "باید تنها برای 24 ساعت به پرتگال بروند و برگردند" زیرا وزیر دولت برنامه‌اش را برای مدیریت دقیق حامیان تیم‌های انگلیسی اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پنجشنبه یوفا اعلام داشت که ورزشگاه دو دراگو (پورتو) به جای استانبول برگزیده شده و در 29 می میزبان دیدار فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

حالا اما به اساس اعلام یکی از مقامات بلندپایه پرتگال، هر هوادار منچسترسیتی و چلسی که بخواهد برای تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان به پورتو سفر کند، کمتر از 24 ساعت در این کشور خواهد ماند.

ماریانا ویرا دا سیلوا وزیر امور خارجه پرتگال می‌گوید، آب و هوای آفتابی پرتگال ممکن است هواداران انگلستان را فریب دهد اما هر کسی که برای این بازی سفر کند در همان روز می‌آید و بر می‌گردد.

به سیتی و چلسی هرکدام 6000 تکت برای هواداران شان داده می‌شود.

ویرا دا سیلوا گفت که مرجع بهداشت محلی وظیفه انتخاب چوکی برای طرفداران را برای اطمینان از فاصله اجتماعی و تکت‌ها غیرقابل انتقال است.

داسیلوا اضافه کرد: "بدیهی است کسانی که با هواپیما می‌آیند (برای حضور در پورتو در حالی‌که مسابقه در جریان است اما در واقع به ورزشگاه نمی‌روند) از قوانین تعیین شده پیروی می‌کنند و اقدامات امنیتی همانند سال گذشته در لیسبون اعمال خواهد شد."

وی گفت محدودیت‌های اعمال شده برای اطمینان از پایین بودن نرخ کوید -19 در پرتگال است. این اعلامیه ضربه‌ای به صنعت هتل‌داری و مهمان نوازی پورتو خواهد بود که امیدوار بودند هواداران انگلستانی را که از تعطیلات آخر هفته طولانی در شهر لذت می‌برند، جبران کنند.

منچسترسیتی در وب سایت خود اعلام کرد که این باشگاه "یک بسته رسمی سفر روزانه از منچستر به پورتو به هواداران واجد شرایط ارائه می‌دهد. اطلاعات بیشتر در اسرع وقت در اختیار حامیان قرار خواهد گرفت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала