Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میزبانی سنت‌پترزبورگ از لیگ قهرمانان پابرجاست

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه کرستوفسکی Russia Largest Orchestra World Record
ورزشگاه کرستوفسکی Russia Largest Orchestra World Record - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
با وجود تصمیم تغییر میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2021 از استانبول به پورتو، اما فینال لیگ قهرمانان 2022 در سنت‌پترزبورگ برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که هفته گذشته یوفا به خاطر گسترش شمار مبتلایان بیماری کرونا میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2021 را از استانبول گرفت و به شهر پورتوی پرتگال داد اما قرار نیست تصمیم در مورد میزبانی لیگ قهرمانان 2022 تغییر کند و سنت‌پترزبورگ همچنان میزبان آن بازی خواهد بود.

سایت "چمپیونات" از قول الکسی سوروکین مدیر کل کمیته برگزاری یورو 2020 در سنت‌پترزبورگ آورد: "انتقال فینال از استانبول تاثیری در فینال سنت‌پترزبورگ نخواهد داشت. طبق برنامه ریزی انجام شده سال آینده انجام می‌شود."

به یاد بیاورید که مقامات ترکیه در تاریخ 3 می شرط ورود خارجیان با ارائه آزمایش PCR منفی به خاطر کرونا را لغو کردند. این ماده برای شهروندان 16 کشور، از جمله کسانی‌که از انگلستان وارد می‌شوند، اعمال می‌شود و از 15 می به اجرا در می‌آید. به گفته دولت انگلستان، ترکیه خود در منطقه "سرخ" کشورهایی قرار گرفته که برای بازدید مناسب نیستند؛ کسانی که از ترکیه به انگلستان رسیده‌اند باید 10 روز در قرنطینه باشند.

گفتنی است که قرار است دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل بعد در 29 می 2022 در ورزشگاه کرستوفسکی شهر سنت پترزبورگ راه اندازی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала